TanglewoodD Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ehhh.. Grattis med ny TZR da ^^ Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 bare så du vet det TZR drar nesten ikke i bakkene i det hele tatt jeg sendte min til jeco i oslo for at de skulle bytte dyse på den for og få den til og dra litt bedre.. (15 km/t var ikke akseptabelt i bakkene altså) de toik ut plomba de. så når jeg skulle hjem med den kom jeg jo opp i 50 på andre giret lissom :S litt ot det der.. men men Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Derbi Gpr 50R er jo råest, sjekk ut bilde av min Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 weeee YEAH! men tingen var prisen for meg.. pluss at jeg likte TZR best.... men nå har jeg prata med yamaha, og de er faktisk klar over "dra-problemene" til tzr, og de venter nå på svar fra Yamaha's hovedkontor i stockholm, om de kan bygge om motoren i sykkelen til og faktisk yte 50 +/- konstant *krysse fingra* Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 veldig fin sykkel du har mkej mege unik, ikke sett den men har hørt om den fargen Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 det er de mopedene som blir ombygd som er tøffest uansett.. sjøl så skal jeg bygge om min 125ccm til en streetfigther my alle reinbuens farger når det gjelder neonlys.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Syns neon er tøft jeg... Hadde det på moppa mi, å skal snart montere det på bilen også Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 trudde ikke man hadde lovt il og ha det på mc / bil jeg... var noe med forstyrrelse i trafikken og skarpe lys greier :S Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 ja det er helt riktig neon-sweet, du vil få 3000 kr per neon katode dem finner på bil/mcen din, dette har da bondevik bestemt, vil altså si at det vi skape trøble i trafikken,og vil kanskje "blende" motgående bil! herregud det er det dummeste jeg har hørt..hva med de bilene som xeon lys da! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 ja nettopp. har opplevd og bli blenda utepå veien før jeg.... er ikke no særlig kult, men neonet er ikke såååååå kraftig da.. men det er hva man får når man har prest til (eks)statsminister Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Du har lov til å ha neon, men ikke bruke dem! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 ja nettopp. har opplevd og bli blenda utepå veien før jeg.... er ikke no særlig kult, men neonet er ikke såååååå kraftig da.. men det er hva man får når man har prest til (eks)statsminister Neon er ikke kraftig... Jeg syns ikke du skal se sjølve lysa, men lyset fra de Altså skinnet på bakken Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 ja, men hallo. vi har idioter på stortinget... hva forventer du? de har jo ikke akkurat så mye peil på custom mods og effects til biler / mc'r.. heller ikke lovlig bestemt fart for moped heller Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har selv TZR og opplevde noe morsomt her omdagen. Kjørte ei litt lengre strekning med en RS2 og min gikk ca 5kmh kjappere på strekka, og dro litt bedre i oppoverbakkene.. Kjørte faktisk forbi han etter en nedoverbakke. Var en typisk gul RS2. Men nå er jeg så piss lei moped, 125 og alt i mellom, så nå er det ikke lenge igjen til: Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har selv TZR og opplevde noe morsomt her omdagen. Kjørte ei litt lengre strekning med en RS2 og min gikk ca 5kmh kjappere på strekka, og dro litt bedre i oppoverbakkene.. Kjørte faktisk forbi han etter en nedoverbakke. Var en typisk gul RS2. Men nå er jeg så piss lei moped, 125 og alt i mellom, så nå er det ikke lenge igjen til: ynglingsykkelen min det der.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Feil tall etter R'en da Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hehe, ja, egentlig, men R1 er for dyrt for en 18 åring Starter ikke med 1000cc heller da vett Da ender det som kjøttkake i fjellveggen fortere en du kan si yamaha motor company Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hahahahha *mmmmmm* kjøttkake fikk litt sjokk når jeg prøvde peden til en kompis her.. den har ikke plombe, og litt større dyse enn vanlig.. dro jo som en gris..... holdt på å kjøre inn i ene bilen utafor her... (var ikke vant til og måtte bremse så fælt vettu ) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Prøv og kjør litt mer, ikke sitt så mye inne, en uplombert moppe gjør 90 eøermp ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg