Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[løst]Råeste 50cc racing?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bare så du vet det :p TZR drar nesten ikke i bakkene i det hele tatt :thumbdown:

jeg sendte min til jeco i oslo for at de skulle bytte dyse på den for og få den til og dra litt bedre.. (15 km/t var ikke akseptabelt i bakkene altså)

de toik ut plomba de. så når jeg skulle hjem med den kom jeg jo opp i 50 på andre giret lissom :S

litt ot det der.. men men

Lenke til kommentar

weeee :thumbup: YEAH!

men tingen var prisen for meg.. pluss at jeg likte TZR best.... men nå har jeg prata med yamaha, og de er faktisk klar over "dra-problemene" til tzr, og de venter nå på svar fra Yamaha's hovedkontor i stockholm, om de kan bygge om motoren i sykkelen til og faktisk yte 50 +/- konstant :) *krysse fingra*

Lenke til kommentar
ja nettopp. har opplevd og bli blenda utepå veien før jeg.... er ikke no særlig kult, men neonet er ikke såååååå kraftig da.. men det er hva man får når man har prest til (eks)statsminister :tease:

Neon er ikke kraftig...

Jeg syns ikke du skal se sjølve lysa, men lyset fra de ;)

Altså skinnet på bakken :thumbup:

Lenke til kommentar

Har selv TZR og opplevde noe morsomt her omdagen.

Kjørte ei litt lengre strekning med en RS2 og min gikk ca 5kmh kjappere på strekka, og dro litt bedre i oppoverbakkene.. Kjørte faktisk forbi han etter en nedoverbakke.

Var en typisk gul RS2.

Men nå er jeg så piss lei moped, 125 og alt i mellom, så nå er det ikke lenge igjen til:

YAMAHA-R6-bas-IN.GIF

Lenke til kommentar
Har selv TZR og opplevde noe morsomt her omdagen.

Kjørte ei litt lengre strekning med en RS2 og min gikk ca 5kmh kjappere på strekka, og dro litt bedre i oppoverbakkene.. Kjørte faktisk forbi han etter en nedoverbakke.

Var en typisk gul RS2.

Men nå er jeg så piss lei moped, 125 og alt i mellom, så nå er det ikke lenge igjen til:

YAMAHA-R6-bas-IN.GIF

ynglingsykkelen min det der.. :p

Lenke til kommentar

hahahahha :p *mmmmmm* kjøttkake :whistle: fikk litt sjokk når jeg prøvde peden til en kompis her.. den har ikke plombe, og litt større dyse enn vanlig.. dro jo som en gris..... holdt på å kjøre inn i ene bilen utafor her... (var ikke vant til og måtte bremse så fælt vettu )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...