Pluggen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har selv Rieju RS 2 Matrix 03 mod. Men ville satset på TZR, den har samme ramme som R1 og R6 og er større en Aprilia Rs 125 og Honda NSR 125;) Men vi snakker KRONER hvis du skal kjøpe en sånn en ny eller brukt men sats på brukt, synker alltid så mye når de er nye og da taper du bare mer penger Ramma på R6 og R1 er to forskjellige verdener... Det er heller ikke samme ramme som R6 da den veier altfor mye i forhold til 2.5 hester som den blir levert med her... Er en grunn til at R6 veier over 160 kilo mens TZR knapt veier 100 (ikke kom her å si at det er 60 kilo mer motor ) Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Yamaha R1 er fet, men er ikke sikkert på om dette er 50cc verson eller 125cc Hallo?? Det ligger i navnet, R1 = 1000ccm Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 motorhispania er den fetese.. liker den pga. -pris og -utsende uansett så er det en finn moped hvis du skal bygge den m til en streetfighter osv. råeste sykkelen ever..!! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Yamaha TZR 05 modell, den blå utgaven ^^ (som forresten står utafor her ) litt kranglete og kjøre inn men ellers er den über go og kjøre ^^ ikke no trim på min btw... Lenke til kommentar
Xyran Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Rossi utgaven av Yamaha TZR er heller ikke så stygg. TZR'en er faktisk lengre enn en R1. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 rossi ut gaven :S tja... syns den blei for stæshete jeg.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Rossi utgaven av Yamaha TZR er heller ikke så stygg.TZR'en er faktisk lengre enn en R1. Det er jo ikke akkurat om å gjøre å lage lengst MC.... TZR ser jo ikke større ut enn RS eller NSR. DEn har bare en boblejakke av noen kåper som ligger langt ute fra kåpen. Ser jo bare dumt ut! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 jeg snes yamaha tzr er en fin og veldig lik r1 og r6, det blir såkalt lillebror, men altså når du ser rundt hele norge så har nesten alle sammen "lillebror i norge.. det blir veldig kjedelig og går på streetmeet med moped og alle har yamaha tzr, derfor ville jeg kanskje valgt derbi gpr, men jeg synes den ser synnsykt stygg ut med de STORE lyktene den har.. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 tja.. jeg ser ikke så mange tzr rundt her jeg så jeg klager ikke Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 vi har ganske mange her, populær er den! men jeg har egentlig ikke så mye sansen for den,for sånn plastikk følelse når du sitter på den spør du meg, men men alle har hver sin smak! Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Noen som har sett Derbi DNA 50? dritfet Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 det er vel gilera du mener? Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Derbi.motorene har bedre aks.Sjøl kjører jeg en Motorhispania RX. Meeeeget fornøyd. Gjør 90 på sletta me halvveis aks-dreving. Med litt trim går det godt! Jeg har også Motorhispania RX. Meget fornøyd Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Rieju RS2 er utvilsomt den tøffeste, men den er for liten synes jeg. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 haha gilera vettu! klarte jeg det ass.... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 gilera.. er ikke det med automat gir?? jaja, anyway. jeg må innrømme at Derbi GPR50 har den utvilsomt beste motoren, men TZR har det beste utseendet.... ettersom jeg har sendt inn min til litt finjustering siden den så vidt drar i oppoverbakker.. (nei det er ikke ulovlig det jeg gjør) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jo, Den gileraen over er en Skuter, ikke en forbaska liggesykkel. De andre Gileraene som RCR osv. er med Gir. Og ja, Derbi og Gilera har dem beste motorene. AM6 er no ikke akkurat verdens beste. btw, Ducati som står for produksjon av maskin til Derbi og Gilera, iallefall blueprintsa. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Sto Ducati på mange av delene til motor, og sykkelen generelt på den jeg hadde Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 ja det er riktig, ducati lager delene til gilera og derbi, men forgassern på gilera rcr står det faktsik derbi, så rcr har samma forgasser som derbi Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) motorhispania RX er tøff, men likte yamaha tzr best etter jeg så den i virkligheten. Edit: jeg får den på mandag til uka, kjøpt ny. Endret 13. september 2005 av Sink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg