Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[løst]Råeste 50cc racing?


Anbefalte innlegg

Har selv Rieju RS 2 Matrix 03 mod. Men ville satset på TZR, den har samme ramme som R1 og R6 og er større en Aprilia Rs 125 og Honda NSR 125;) Men vi snakker KRONER hvis du skal kjøpe en sånn en ny eller brukt men sats på brukt, synker alltid så mye når de er nye og da taper du bare mer penger

Ramma på R6 og R1 er to forskjellige verdener...

 

Det er heller ikke samme ramme som R6 da den veier altfor mye i forhold til 2.5 hester som den blir levert med her...

Er en grunn til at R6 veier over 160 kilo mens TZR knapt veier 100 (ikke kom her å si at det er 60 kilo mer motor :p )

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Rossi utgaven av Yamaha TZR er heller ikke så stygg.

TZR'en er faktisk lengre enn en R1.

Det er jo ikke akkurat om å gjøre å lage lengst MC....

 

TZR ser jo ikke større ut enn RS eller NSR. DEn har bare en boblejakke av noen kåper som ligger langt ute fra kåpen. Ser jo bare dumt ut!

Lenke til kommentar

jeg snes yamaha tzr er en fin og veldig lik r1 og r6, det blir såkalt lillebror, men altså når du ser rundt hele norge så har nesten alle sammen "lillebror i norge.. det blir veldig kjedelig og går på streetmeet med moped og alle har yamaha tzr, derfor ville jeg kanskje valgt derbi gpr, men jeg synes den ser synnsykt stygg ut med de STORE lyktene den har..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...