Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[løst]Råeste 50cc racing?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Derbi GPR50R har i hvert fall den beste motoren spør du meg...

Den motoren vs AM6 var en lett sak selvom de hadde eff.anlegg å forgasser å alt det der...

 

Min var "spansk original", noe som vil si at det er sånn den blir laget og levert i spania ;)

 

Best balanse i fart og god å kjøre så hardt som det går ann med en 50ccm...

Lenke til kommentar
Derbi GPR50R har i hvert fall den beste motoren spør du meg...

Den motoren vs AM6 var en lett sak selvom de hadde eff.anlegg å forgasser å alt det der...

 

Min var "spansk original", noe som vil si at det er sånn den blir laget og levert i spania ;)

 

Best balanse i fart og god å kjøre så hardt som det går ann med en 50ccm...

Det betyr ikke at den er bedre på fart osv. siden du fikk den sånn som den ble levert i spania...

Lenke til kommentar
Derbi GPR50R har i hvert fall den beste motoren spør du meg...

Den motoren vs AM6 var en lett sak selvom de hadde eff.anlegg å forgasser å alt det der...

 

Min var "spansk original", noe som vil si at det er sånn den blir laget og levert i spania ;)

 

Best balanse i fart og god å kjøre så hardt som det går ann med en 50ccm...

Det betyr ikke at den er bedre på fart osv. siden du fikk den sånn som den ble levert i spania...

Spansk Orginal vil si at den går fortere enn 45km/t i allefall ;)

Lenke til kommentar
hello der ute!

 

Hvilken 50cc racing er den som ser best ut, best motor osv?

Ta å si din mening her, og kanskje det blir litt diskusjon om hvilken som er tøffest!;)

Sjekk ut www.pocket-bike.no for de råeste designene

tenkte akkurat ikke på pocketbikes. vanlig 50cc racing som man kan kjøre med på veien!

Lenke til kommentar
Derbi GPR50R har i hvert fall den beste motoren spør du meg...

Den motoren vs AM6 var en lett sak selvom de hadde eff.anlegg å forgasser å alt det der...

 

Min var "spansk original", noe som vil si at det er sånn den blir laget og levert i spania ;)

 

Best balanse i fart og god å kjøre så hardt som det går ann med en 50ccm...

Det betyr ikke at den er bedre på fart osv. siden du fikk den sånn som den ble levert i spania...

Nei, men smell på et eff.anlegg å den dro speedometeret til 0 igjen...

Kjørte mot en kompis (på stengt område selvfølgelig :whistle: )

Han på en fulltrimma, men skamkjørt RX, jeg med eff.anlegg, så kjørte jeg fra den, å min var så skamkjørt som du kan kjøre en Derbi...

Lenke til kommentar

Har selv Rieju RS 2 Matrix 03 mod. Men ville satset på TZR, den har samme ramme som R1 og R6 og er større en Aprilia Rs 125 og Honda NSR 125;) Men vi snakker KRONER hvis du skal kjøpe en sånn en ny eller brukt men sats på brukt, synker alltid så mye når de er nye og da taper du bare mer penger

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...