lilleliff Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hello der ute! Hvilken 50cc racing er den som ser best ut, best motor osv? Ta å si din mening her, og kanskje det blir litt diskusjon om hvilken som er tøffest! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Derbi GPR50R har i hvert fall den beste motoren spør du meg... Den motoren vs AM6 var en lett sak selvom de hadde eff.anlegg å forgasser å alt det der... Min var "spansk original", noe som vil si at det er sånn den blir laget og levert i spania Best balanse i fart og god å kjøre så hardt som det går ann med en 50ccm... Lenke til kommentar
lilleliff Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Derbi GPR50R har i hvert fall den beste motoren spør du meg...Den motoren vs AM6 var en lett sak selvom de hadde eff.anlegg å forgasser å alt det der... Min var "spansk original", noe som vil si at det er sånn den blir laget og levert i spania Best balanse i fart og god å kjøre så hardt som det går ann med en 50ccm... Det betyr ikke at den er bedre på fart osv. siden du fikk den sånn som den ble levert i spania... Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Derbi.motorene har bedre aks. Sjøl kjører jeg en Motorhispania RX. Meeeeget fornøyd. Gjør 90 på sletta me halvveis aks-dreving. Med litt trim går det godt! Lenke til kommentar
tavikki Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 hello der ute! Hvilken 50cc racing er den som ser best ut, best motor osv? Ta å si din mening her, og kanskje det blir litt diskusjon om hvilken som er tøffest! Sjekk ut www.pocket-bike.no for de råeste designene Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Derbi GPR50R har i hvert fall den beste motoren spør du meg...Den motoren vs AM6 var en lett sak selvom de hadde eff.anlegg å forgasser å alt det der... Min var "spansk original", noe som vil si at det er sånn den blir laget og levert i spania Best balanse i fart og god å kjøre så hardt som det går ann med en 50ccm... Det betyr ikke at den er bedre på fart osv. siden du fikk den sånn som den ble levert i spania... Spansk Orginal vil si at den går fortere enn 45km/t i allefall Lenke til kommentar
lilleliff Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 hello der ute! Hvilken 50cc racing er den som ser best ut, best motor osv? Ta å si din mening her, og kanskje det blir litt diskusjon om hvilken som er tøffest! Sjekk ut www.pocket-bike.no for de råeste designene tenkte akkurat ikke på pocketbikes. vanlig 50cc racing som man kan kjøre med på veien! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Derbi GPR50R har i hvert fall den beste motoren spør du meg...Den motoren vs AM6 var en lett sak selvom de hadde eff.anlegg å forgasser å alt det der... Min var "spansk original", noe som vil si at det er sånn den blir laget og levert i spania Best balanse i fart og god å kjøre så hardt som det går ann med en 50ccm... Det betyr ikke at den er bedre på fart osv. siden du fikk den sånn som den ble levert i spania... Nei, men smell på et eff.anlegg å den dro speedometeret til 0 igjen... Kjørte mot en kompis (på stengt område selvfølgelig ) Han på en fulltrimma, men skamkjørt RX, jeg med eff.anlegg, så kjørte jeg fra den, å min var så skamkjørt som du kan kjøre en Derbi... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Yamaha R1 er fet, men er ikke sikkert på om dette er 50cc verson eller 125cc Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Det der er iallefall ikke en 50cc. Lurte på om det var 600-1000cc nå. Ville sagt RS kanskje er finest Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 R1 er en 1000cc, noe den på bildet er (sjekk bremser osv osv..) TZR er den 50cc'en Yamaha har på markedet. Derbi er fortsatt min favoritt, men har kanskje noe å gjøre med at jeg har hatt en Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 synest den råeste er den nye Derbi GPR Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 RS, såklart.. Om du skal ha brukt liker jeg 02 modellen - Men 05 er lekker Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 synest reiju matrix rs2 PRO er drit rå også Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Yamaha R1 er fet, men er ikke sikkert på om dette er 50cc verson eller 125cc Skal du ha den med 50cc heter den TZR. Den har AM6 motor. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Ja, jeg vet pluggen. Syns TZR er stygg, samma gjelder ubåt Gpr. 50cc RS blir for tynn, samma gjelder Reiju sin. Men en kan ikke ha en R1 med 50cc motor. Derfor ville jeg hatt en RS, med røde felger. Stilig. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Rieju RS2, Motorhispania RX, Aprilia RS50, Derbi GPR Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Aprilia RS 50 04-design. Lenke til kommentar
Sjelegla Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Har selv Rieju RS 2 Matrix 03 mod. Men ville satset på TZR, den har samme ramme som R1 og R6 og er større en Aprilia Rs 125 og Honda NSR 125;) Men vi snakker KRONER hvis du skal kjøpe en sånn en ny eller brukt men sats på brukt, synker alltid så mye når de er nye og da taper du bare mer penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg