FenrisC0de Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 vel, jeg skal til madrid i morgen, og det innebærer en 5 timers ventetid i frankfürt. IPoden er inne til service, og med Apples svært "raske" behandling så må jeg nok klare meg med å ta med alt jeg har av cd'er osv og kjøpe en discman på elektronikk butikken på Gardermoen flyplass. Men er det noen her som vet hvilke de selger osv? Finner ikke noen oversikt på hjemmesidene til Gardermoen. Takker Lenke til kommentar
e321 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 brenn et par(hundre) cd'r med mp3 som du konverterer til wav. da burde den kunne spille det iallefall.. Går utifra at de er av typen BILLIG... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 brenn et par(hundre) cd'r med mp3 som du konverterer til wav. da burde den kunne spille det iallefall..Går utifra at de er av typen BILLIG... ja det er ikke poenget, jeg bare tenkte at hvis jeg visste de hadde en MP3 discman så hadde jeg bare fikset det, men nå driver jeg å brenner ut i .wav for å være på den sikre siden Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men elektronikksjappa i avgangshallen er kjent for å ha mye dyrt leketøy av aller nyeste type. Har ofte sett ting der som ikke er i vanlig handle i Norge. (De hadde bla. en Sony VAIO inne for et års tid siden.) Jeg vil derfor bli veldig overrasket hvis de IKKE har en discman som kan spille mp3. Det måtte i tilfelle være at de anser discman for å være for gammeldags til å selge... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men elektronikksjappa i avgangshallen er kjent for å ha mye dyrt leketøy av aller nyeste type. Har ofte sett ting der som ikke er i vanlig handle i Norge. (De hadde bla. en Sony VAIO inne for et års tid siden.) Jeg vil derfor bli veldig overrasket hvis de IKKE har en discman som kan spille mp3. Det måtte i tilfelle være at de anser discman for å være for gammeldags til å selge... vel, jeg tar ikke sjansen, men forbereder meg på at det blir dyrt Litt møkk at jeg bare kommer til å bruke den på denne reisen men.. får vel prøve å selge den senere. Lenke til kommentar
kzn Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hvis ikke har du helt sikkert en eller annen kamerat som gidder å låne deg en minidisc eller mp3 spiller noen dager Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 hvis ikke har du helt sikkert en eller annen kamerat som gidder å låne deg en minidisc eller mp3 spiller noen dager har sjekket, alle er bortreist, eller har ikke Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 du klarer å finne noe billig der. ikke noe å stresse med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå