BakerHansen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Eiffel 65 - I'm Blue Orginal Lyrics "Im blue, if I was green i would die .. blabla" Min tolkning Im blue dabaadebadudei dabadeeedabadei osv.. Alder da jeg oppdaga feilen 12- 13? Hvilken versjon er best?¨ Egentlig det samme siden de fleste gjør nok samme feilen som meg på den sangen. Liker jeg å tro ihvertfall.. 9009282[/snapback] Er det ikke dabbadedabbada tingen? 9009395[/snapback] Der fikk jeg endelig bekreftet teorien min Bra det er flere enn meg hehe. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Mitt bidrag (Gym Class Heroes - Cupid's chokehold): The real lyrics were: It's safe to say I have a new girlfriend But I misheard them as: It's safe to say I have a negro friend The embarrassing moment of revelation: Hørte det bare plutselig. Age when I realized how wrong I had been: 20 I think my version is better than the original: Helt klart, men det gir jo ingen mening. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Mitt bidrag: Summer moved on (a-ha) The real lyrics were: Seasons can`t last But I misheard them as: Jesus can`t last The embarrassing moment of revelation: Da jeg leste teksten Age when I realized how wrong I had been: 14 I think my version is better than the original: Helt klart, men det gir jo ingen mening. Endret 5. juli 2007 av Savage-Garden Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Franz Ferdinand - The Dark of the Matinee: The real lyrics were: So I'm on BBC2 now. But I misheard them as: So I'm a baby sea tuna. Skjønte jo at den ikke egentlig gikk sånn, men foretrekker selvfølgelig min versjon :!: Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Her er noen eksempler på lyrikk jeg har misforstått: Machine Head - Old: Egentlige lyrics: Old man, dead hand Min tolkning: Old man, dickhead... Machine Head - Aesthetics Of Hate: Egentlige lyrics: For the love of brother Min tolkning: For the motherfucker... Nirvana - In Bloom: Egentlige lyrics: He`s the one Min tolkning: There`s a world Brian Adams - Summer Of 69: Egentlige lyrics: I got my first real six-string Min tolkning: I had my first real sexdream... Paradise Lost - Falling Forever: Egentlige lyrics: Forget the lies, live the reality Min tolkning: Forget the light, live the reality Slipknot - The Heretic Anthem: Egentlige lyrics: If you`re 555, I`m 666 Min tolkning: After 555 comes 666... Fear Factory - Linchpin: Egentlige lyrics: Can`t take me apart Min tolkning: God damn it, you punk! Oppdaga at jeg hadde mistolka dem alle nokså raskt egentlig... Endret 6. juli 2007 av DeadEmotion Lenke til kommentar
Disable Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Eiffel 65 - I'm Blue Orginal Lyrics "Im blue, if I was green i would die .. blabla" Min tolkning Im blue dabaadebadudei dabadeeedabadei osv.. Alder da jeg oppdaga feilen 12- 13? Hvilken versjon er best?¨ Egentlig det samme siden de fleste gjør nok samme feilen som meg på den sangen. Liker jeg å tro ihvertfall.. 9009282[/snapback] Er det ikke dabbadedabbada tingen? 9009395[/snapback] Der fikk jeg endelig bekreftet teorien min Bra det er flere enn meg hehe. 9009442[/snapback] Nei! har hørt gjenom sangen 3-4 ganger nå! hører abselutt ikke annet en abedi abedei! Føler meg lurt! Endret 8. juli 2007 av Disable Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kom på en jeg selv har misforstått. The Strokes - 12:51 The real lyrics were: Talk to me now I'm older Your friend told you 'cause I told her But I misheard them as: Der for Liv Åajåre Tida suser avgårde The embarrassing moment of revelation: Da jeg leste teksten etter å ha trodd de var et norskt band og gått rundt og sunget min versjon i en måned eller to Age when I realized how wrong I had been: 17-18 år I think my version is better than the original: Nei, egentlig ikke. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Black Sabbath - Electric Funeral The real lyrics were: ... ever trapped in burning cells But I misheard them as: ... and attractive bodies sell The embarrassing moment of revelation: Då eg sjekka teksten sidan dette passa så dårlig sammen med resten av sangen I think my version is better than the original: Tja, den er i det minste sannere. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Sangen jeg misforsto: vet ikke hva den heter. Slik jeg hørte den: Play that fucki'n music white boy Slik den egentli er: Play that funky music white boy fant det ut her om dagen. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Bryan Adams - Heaven Org. Keep coming back for more Min tolkning Keep cuming back for more begge to gir mening Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Queen - Killer Queen The real lyrics were: She's a Killer Queen Gunpowder, guillotine But I misheard them as: She's a Killer Queen Goodbye agility. The embarrassing moment of revelation: Da jeg sang sangen forran noen kammerater. Vi ler fortsatt over hvor grov den feilen var. Age when I realized how wrong I had been: 20. I think my version is better than the original: Nei. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Queen - Killer Queen The real lyrics were: She's a Killer Queen Gunpowder, guillotine But I misheard them as: She's a Killer Queen Goodbye agility. The embarrassing moment of revelation: Da jeg sang sangen forran noen kammerater. Vi ler fortsatt over hvor grov den feilen var. Age when I realized how wrong I had been: 20. I think my version is better than the original: Nei. 9046454[/snapback] Trodde det var gelatine i stedet for guillotine... Har søkt på ca. 10 forskjellige lyrics-sites og 9 ganger fant jeg "gelatine" og den ene gangen guillotine. Endret 10. juli 2007 av tjalla Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Eiffel 65 - I'm Blue Orginal Lyrics "Im blue, if I was green i would die .. blabla" Min tolkning Im blue dabaadebadudei dabadeeedabadei osv.. Alder da jeg oppdaga feilen 12- 13? Hvilken versjon er best?¨ Egentlig det samme siden de fleste gjør nok samme feilen som meg på den sangen. Liker jeg å tro ihvertfall.. 9009282[/snapback] Er det ikke dabbadedabbada tingen? 9009395[/snapback] Der fikk jeg endelig bekreftet teorien min Bra det er flere enn meg hehe. 9009442[/snapback] Nei! har hørt gjenom sangen 3-4 ganger nå! hører abselutt ikke annet en abedi abedei! Føler meg lurt! 9027079[/snapback] etter å ha hørt den for første gang siden den var en hit, så hører jeg faktsik "if i was green i would die" det er helt sykt..men med sånn samplet stemme er det lett å ta feil Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) I'm blue quoter. Eiffel 65 - I'm Blue Orginal Lyrics "Im blue, if I was green i would die .. blabla" Min tolkning Im blue dabaadebadudei dabadeeedabadei osv.. Alder da jeg oppdaga feilen 12- 13? Hvilken versjon er best?¨ Egentlig det samme siden de fleste gjør nok samme feilen som meg på den sangen. Liker jeg å tro ihvertfall.. 9009282[/snapback] Er det ikke dabbadedabbada tingen? 9009395[/snapback] Der fikk jeg endelig bekreftet teorien min Bra det er flere enn meg hehe. 9009442[/snapback] Nei! har hørt gjenom sangen 3-4 ganger nå! hører abselutt ikke annet en abedi abedei! Føler meg lurt! 9027079[/snapback] etter å ha hørt den for første gang siden den var en hit, så hører jeg faktsik "if i was green i would die" det er helt sykt..men med sånn samplet stemme er det lett å ta feil 9046741[/snapback] 5MWsNVP05HE Endret 10. juli 2007 av Hidephix Lenke til kommentar
dinokjeks Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Eiffel 65 - I'm Blue Orginal Lyrics "Im blue, if I was green i would die .. blabla" Min tolkning Im blue dabaadebadudei dabadeeedabadei osv.. Alder da jeg oppdaga feilen 12- 13? Hvilken versjon er best?¨ Egentlig det samme siden de fleste gjør nok samme feilen som meg på den sangen. Liker jeg å tro ihvertfall.. 9009282[/snapback] Jeg trodde alltid det var "I will bleed I will die"... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Equerm trodde Venga Boys sang "we're going to eat pizza" istedenfor "we're going to Ibitza". :!: Lenke til kommentar
Hakoon Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bryan Adams - Summer Of '69 Original Tekst: I got my first real six-string Det jeg trodde han sang: I got my first real sex-dream Alder da jeg oppdaget feilen: 15-16 Hvilken versjon er best: Min 5941472[/snapback] Bryan Adams - Summer Of '69 Original Tekst: I got my first real six-string Det jeg trodde han sang: I got my first real sex-dream Alder da jeg oppdaget feilen: 17 (NÅ! akkurat når jeg leste den posten jeg siterer) Hvilken versjon er best: Min 6205979[/snapback] Herregud... Var bombesikker på at det var sex-dream... Virker heldigvis ikke som om jeg er den eneste som har gjort denne feilen :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Raga Rockers - Noen å hate Original tekst: "Er det ikke deilig å ha noen å hate? Er det ikke deilig å slå etatet?" Det jeg trodde han sang: "Er det ikke deilig å ha noen å hate? Er det ikke deilig å slå en tater?" Alder da jeg oppdaget feilen: 19-20 (oppdaga det i fjor tror jeg) Hvilken versjon er best: Selv om jeg liker tatere og Raga Rockers, vil jeg si at min er bedre Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Glittertind - Karl den store The real lyrics were: Karl den store med sin hær gir oss blod på tann vi kjemper til vi dør But I misheard them as: Den store veterinær Gir oss blod på tann Vi kjemper til vi dør The embarrassing moment of revelation: Da jeg las teksten Age when I realized how wrong I had been: 14år I think my version is better than the original: seff 5936438[/snapback] Eiffel 65 - I'm Blue Orginal Lyrics "Im blue, if I was green i would die .. blabla" Min tolkning Im blue dabaadebadudei dabadeeedabadei osv.. Alder da jeg oppdaga feilen 12- 13? Hvilken versjon er best?¨ Egentlig det samme siden de fleste gjør nok samme feilen som meg på den sangen. Liker jeg å tro ihvertfall.. 9009282[/snapback] Oppdaget at jeg hadde feil: Nå. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Queen: Anotherone bites the dust. Tolket som: Anotherone fights the dust. Doh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå