CurSe Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 I ettertid så har jeg ikke den minste forståelse for hvordan jeg klarte å høre "Derrick Derrick!", klarer ikke høre det lenger selv om jeg virkelig går inn for det. Kom en til: Hey Jude The real lyrics were: Hey Jude, don't be afraid But I misheard them as: Hey jew, don't be afraid Trodde den sangen hadde noe med andre verdenskrig første gang jeg hørte den sangen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) BomfunkMC-FreestylerOriginal Tekst: Rock the microphone Det jeg trodde han sang: vakkamakkafone Alder da jeg oppdaget feilen: 11 Hvilken versjon er best: Min! Sangen ble ikke den samme etter at jeg oppdaget feilen 7624975[/snapback] jeg synger alltid rockamackafåu, free free, aieiåu, vikke freestyler Endret 9. januar 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 I ettertid så har jeg ikke den minste forståelse for hvordan jeg klarte å høre "Derrick Derrick!", klarer ikke høre det lenger selv om jeg virkelig går inn for det. Kom en til: Hey Jude The real lyrics were: Hey Jude, don't be afraid But I misheard them as: Hey jew, don't be afraid Trodde den sangen hadde noe med andre verdenskrig første gang jeg hørte den sangen. 7677924[/snapback] Jeg trodde en gang det var Hey dude. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 The real lyrics were: I would swallow my pride But I misheard them as: I will swallow my bride The embarrassing moment of revelation: Da jeg så på teksten Age when I realized how wrong I had been: 15 I think my version is better than the original: yep Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Michael Jackson - Heal The World Originaltekst: There are people dying Min Tekst: Det var midt på daien originalen er vel kanskje best.. :!: Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Ini Kamoze: Here comes the hotstepper - murderer I'm the lyrical gangster - murderer Meg Here comes the hotstepper - øørnera I'm the lyrical gangster - øørnera Trodde de bare laget en eller annen lyd der. Enda en: Foo fighters - All my life Hey, don't let it go to waste I love it but, i hate that taste Weight keeping me down Meg Heey don't let it go to waste i love the way a hippo tastes weighing me down Får slenge på en norsk en som jeg ikke hørte feil, men misforstod da jeg var liten. Tor endresen, cafe le swing, husker ikke nøyaktig ordrette teksten, men var noe slikt: Tor: Så hvis du legger bluesen til side, så kan vi får det til Meg: Så hvis du legger blusen til side, så kan vi får det til. nynaser, nyanser... Endret 11. januar 2007 av Ekko Lenke til kommentar
Nemi2003 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 BomfunkMC-FreestylerOriginal Tekst: Rock the microphone Det jeg trodde han sang: vakkamakkafone Alder da jeg oppdaget feilen: 11 Hvilken versjon er best: Min! Sangen ble ikke den samme etter at jeg oppdaget feilen 7624975[/snapback] den er en klassiker! Utrolig bra tråd, ler så jeg griner her! Lenke til kommentar
eksilt Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Dette er ikke min feil da.. Men en venninne fra barneskolen. Sangen Lemon tree av Fool's Garden. Hun danset og hver gang de sa "lemon tree" viste hun liksom 3 fingre for at hun trodde det var tallet 3.. Jeg synes det var en hysterisk morsom tolkning av sangen 4567161[/snapback] Den sangen kom da jeg gikk i 6.-klassen tror jeg. Vi hadde en gammel tørr engelsklærer som plutselig glimtet til og skulle ha oss til å synge lemon tree i timen. Han hadde skrevet ned teksten til oss, men om han hadde sett for seg bilder inne i hodet sitt, hadde han nok skjønt at han måtte ha hørt feil:D Orginal tekst: There's a heavy cloud inside my head Min lærers tekst There's a heavy clown inisde my head Lenke til kommentar
eksilt Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Rock Hard, Ride Free - Judas Priest Original: Rock hard, ride free. All day, all night Jeg hørte: Rock hard, ride free. All gay, all gay Fant ut det var feil nå nettopp når jeg leste teksten. 6579630[/snapback] Det er vel ikke helt utenkelig at Rob Halford har sunget "All gay all gay" fra tid til annen Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 The real lyrics were: I got my first real six string Bought it at the five & dime Played it till my fingers bled. But I misheard them as: I got my first real sex dream And boy I had some fun Played with IT till my fingers bled The embarrassing moment of revelation: Da jeg diskuterte med noen om hvor barnslig sangen var Age when I realized how wrong I had been: 15 I think my version is better than the original: Hell Yes! Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 The real lyrics were: You know I caught her messin' round with another man. But I misheard them as: You know I've propably been messing around with another man. The embarrassing moment of revelation: Da kompisen min fortalte meg at det var feil. Age when I realized how wrong I had been: 15-16 I think my version is better than the original: Noooo! Jimi er jo verdens mest hetero fyr!! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 The real lyrics were: Now it's time to dance The discoteque is far But I can hear the rhythm So now I start my car I go into the bar And finally it start Dancing all around Please take my hands and bring me to the moon flying together you make me feel so fine But I misheard them as: Now its time to dance The disco-fuck is klar my eyes are feeling pretty and now ive parked my car im going to the bar and finally i start dancing all around Dweebs take my hands and brings me to the moon flying together you make me feel so fine I think my version is better than the original: Egentlig ikke... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Minstesøstersen da jeg nettopp hadde komt hjem med "Ompa til du dør" og spilte den for pappa og henne... Kaizers Orchestra - Bris The real lyrics were: Mitt navn er Kristopher, eks lokomotivfører sønn av en skipsreder. Eg var hans stedfortreder Eg blei tatt hånd om av ei nonne i et kloster Eg gjekk i tjeneste for mitt land og kom heim som krigsoffer But I misheard them as: Mitt navn er Kristopher, eks lokomotivfører sønn av en skipsreder. Eg var hans stedfortreder Eg brekte hånda av ei nonne i et kloster Eg gjekk i tjeneste for mitt land og kom heim som krigsoffer Age when I realized how wrong I had been: Få se, "Ompa til du dør" kom i 2001, da var hu vel 8 år tror jeg. Sier 7-8 for å være sikker I think my version is better than the original: Tja, ikke så alt for ille Kreativ tenking ^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Da jeg var riktig så liten turte jeg ikke høre på The Number of The Beast av Iron Maiden så mamma hørte det fordi Bruce synger "six, six, six". xD Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) BomfunkMC-FreestylerOriginal Tekst: Rock the microphone Det jeg trodde han sang: vakkamakkafone Alder da jeg oppdaget feilen: 11 Hvilken versjon er best: Min! Sangen ble ikke den samme etter at jeg oppdaget feilen 7624975[/snapback] Trodde det samme! Når jeg oppdaget feilen: Nå. Endret 4. juli 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 BomfunkMC-FreestylerOriginal Tekst: Rock the microphone Det jeg trodde han sang: vakkamakkafone Alder da jeg oppdaget feilen: 11 Hvilken versjon er best: Min! Sangen ble ikke den samme etter at jeg oppdaget feilen 7624975[/snapback] Trodde det samme! Når jeg oppdaget feilen: Nå. 9004555[/snapback] Jeg oppdaget det også nå Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bryan Adams - Summer Of '69 Original Tekst: I got my first real six-string Det jeg trodde han sang: I got my first real sex-dream Alder da jeg oppdaget feilen: 15-16 Hvilken versjon er best: Min 5941472[/snapback] Husker jeg tolka det noe lignende, bare at jeg mente det var sex-stream i stedet. Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Eiffel 65 - I'm Blue Orginal Lyrics "Im blue, if I was green i would die .. blabla" Min tolkning Im blue dabaadebadudei dabadeeedabadei osv.. Alder da jeg oppdaga feilen 12- 13? Hvilken versjon er best?¨ Egentlig det samme siden de fleste gjør nok samme feilen som meg på den sangen. Liker jeg å tro ihvertfall.. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Eiffel 65 - I'm Blue Orginal Lyrics "Im blue, if I was green i would die .. blabla" Min tolkning Im blue dabaadebadudei dabadeeedabadei osv.. Alder da jeg oppdaga feilen 12- 13? Hvilken versjon er best?¨ Egentlig det samme siden de fleste gjør nok samme feilen som meg på den sangen. Liker jeg å tro ihvertfall.. 9009282[/snapback] Er det ikke dabbadedabbada tingen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Eiffel 65 - I'm Blue Orginal Lyrics "Im blue, if I was green i would die .. blabla" Min tolkning Im blue dabaadebadudei dabadeeedabadei osv.. Alder da jeg oppdaga feilen 12- 13? Hvilken versjon er best?¨ Egentlig det samme siden de fleste gjør nok samme feilen som meg på den sangen. Liker jeg å tro ihvertfall.. 9009282[/snapback] Haha. Trudde det enda, helt til du skreiv det her. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå