Zlatzman Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Chumbawamba - Tubthumping Original: I get knocked down Jeg hørte: I get no doubt Fant det ut for ikke så lenge siden da jeg leste teksten på nettet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 50 cent.. Jeg har aldri hørt på den, herremannen men er vel verdt å nevne. blablalba its your birthday. Jeg var sikker på jeg hørte its shibber Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Bryan Adams - Summer Of '69 Original Tekst: I got my first real six-string Det jeg trodde han sang: I got my first real sex-dream Alder da jeg oppdaget feilen: 15-16 Hvilken versjon er best: Min 5941472[/snapback] Bryan Adams - Summer Of '69 Original Tekst: I got my first real six-string Det jeg trodde han sang: I got my first real sex-dream Alder da jeg oppdaget feilen: 17 (NÅ! akkurat når jeg leste den posten jeg siterer) Hvilken versjon er best: Min Lenke til kommentar
kriiiii Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 No Woman No Cry handler egentlig om å trøste ei dama - å få henne til å slutte å grine. Jeg forstod det som: Ingen kvinnfolk - ingen grining - livet blir greiere uten dame 4550653[/snapback] Hæ! Er det ikke sånn :S trodde akkurat det samme, men hva er det EGENTLIG? handler om å trøste ei dame ? 5941771[/snapback] Det trodde jeg helt til akkurat nå! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Chumbawamba - Tubthumping Original: I get knocked down Jeg hørte: I get no doubt Fant det ut for ikke så lenge siden da jeg leste teksten på nettet. 6205814[/snapback] Haha! Det trodde jeg også, helt til nå... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 The Game - Special The real lyrics were: The way you licken your lips when you look in my eyes But I misheard them as: The way you lick on your lips when you lick in my eyes The embarrassing moment of revelation: Da jeg spillte låten for damen, og hun hørte det samme som meg, men skjønte det måtte være feil. Jeg er forresten sikker på at jeg faktisk har rett, og alle tekst-sidene på nettet tar feil. Selv om jeg må innrømme at det er litt merkelig å sleike noen i øyet. Age when I realized how wrong I had been: 18 I think my version is better than the original: Klart det... Lenke til kommentar
Nefertiti Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Alle mistolkninger fra Cypress Hill: Insane in the Brain, som jeg og venninnen min sang heftig på på ungdomsskolen på slutten av 90-tallet:) Original: Put the one on the flame, boiling temper vi sang: To the one on the fleeem, boy that temper Original: Next, get the check Got me going like General Electric Vi sang: Next to the chair got me going like General Electric (hehe, trodde det hadde noe med elektriske stolen å gjøre) Original: That's why I don't fuck with the big 4-O Vi sang: That's why I don't fuck with a big bug, oh! Fant ut feilen da vi var ca 15, etter å ha lest teksten. Men vi sang big bug leeenge;) Og i tillegg fant jeg ut for 10 minutter siden at Jimi synger "kiss the sky" og ikke "kiss this guy" :!: Har alltid lurt litt på det... Lenke til kommentar
Nefertiti Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Kom på en til: Nevermore - Enemies of reality Original: Open wide and eat the worms of the enemy Jeg: Open wide and lick the wounds of the enemy Fant ut: da jeg leste gjennom teksten Lenke til kommentar
kriiiii Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 beyonce - baby boy jeg trodde: boy not a deer goes by Without me fantacing original: Baby boy not a day goes by Without my fantasies best: Em.. må nesten si den originale:P Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Eric Prydz - Call on me Jeg hørte "all i need" jeg, mens mannen faktisk synger "call on me". Syns jeg skal være unnskyldt. Når videoen består av X antall berter som trener, så syns jeg "all I need" var en svært så passende tekst. Fant det ut like etterpå, da jeg så hva videoen het. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg ler og ler og ler... så vanvittig mange bra! :-) Bananarama - Manic Monday The real lyrics were: <snip> he told me in his bedroom-voice, come on honey lets make some noise But I misheard them as: he went to his bedroom-boys, and said lets make some noise The embarrassing moment of revelation: Da jeg ble eldre og hørte sangen om igjen på radioen etter noen år Age when I realized how wrong I had been: 16 I think my version is better than the original: Så langt derifra. Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Slipknot - surfacing Jeg hørte : Fuck it all. fuck this world, fuck everything that she stands for Orginal: Fuck it all fuck this world, fuck everything that [/b]IT stands for! Best? Min. Når jeg først hørte på sangen hadde dama nettopp slått opp Lenke til kommentar
Antipop Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Slipknot - surfacing Jeg hørte : Fuck it all. fuck this world, fuck everything that she stands for Orginal: Fuck it all fuck this world, fuck everything that [/b]IT stands for! Best? Min. Når jeg først hørte på sangen hadde dama nettopp slått opp 6244112[/snapback] Du må nok høyre på den ein gang til, for det skal være sånn: Fuck it all, fuck this world, fuck everything that YOU stand for! Og om du lurer, kjøp cden, og les teksten som følger med. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Aner ikke hva sangen heter. Eller kanskje ? Gnarls Barkely - Crazy ?? Sier han I remember, I remmber, I remember when i lost my arm ? Og : Første gang jeg hørte 50 cent - candyshop. Trodde jeg han sang welcome to the campingplass :S Endret 5. juni 2006 av Moff Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Aner ikke hva sangen heter. Eller kanskje ? Gnarls Barkely - Crazy ?? Sier han I remember, I remmber, I remember when i lost my arm ? Og : Første gang jeg hørte 50 cent - candyshop. Trodde jeg han sang welcome to the campingplass :S 6245016[/snapback] When I lost my mind;) Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 static x - cold tekst: we are cold, so cold jeg hørte: chromoson chrome! Lenke til kommentar
Zonnibel Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Sang: Jokke & Valentinerne - Gutta Original: Vi har til og med stått på ski Jeg hørte: Vi har tulla med stoff på Ski Oppdaga: etter en Jokke-konsert da ei venninne sang dette høyt... Synes ikke min versjon var så verst, alt tatt i betraktning Lenke til kommentar
Laman Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Rage Against the Machine - Maggies Farm (Bob Dylan) The real lyrics were : She's sixty-eight, but she says she's twenty-four. But i misheard them as : She's sixty-eight, but she's sexy as twenty-four. The embarrassing moment of revelation : Når jeg leste igjennom teksten. Age when I realized how wrong I had been : 16. I think my version is better than the original : Klart. Endret 3. juli 2006 av Laman Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Bertine Zetlitz - Fake Your Beauty Original tekst: Sweet like candy Yeah I can be Fake your beauty Jeg hørte: Sweet like candy Yeah eye candy Fake your beauty Fant det ut akkurat nå, da jeg så musikkvideoen på the Voice. Synes selv min versjon er vel så bra som den originale. redigert: La til hvilken sang det er hentet fra. Endret 2. juli 2006 av Zlatzman Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Orginalt: Come tonight Come to the ogre site Come to the ogre battle fight Trodde: Come tonight Come to the other site Come to the ogre battle fight Fant ut: Leste teksten Alder da jeg fant det ut: I går, 16år === Første gangene jeg hørte March of the black queen. og de sang "Black Queen" syntes jeg de sang "Blackwing" :o Endret 3. juli 2006 av Blackslash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå