BeFs Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) "hon kan banna og banna dej så hårdt .. Hun e ju op i våran kannal.." "Som ser till at vi e utan besvær" .. "Hon can kicka .." "Hon gjer av sej alla som spammar" .. Tok tegninga med en gang jeg ja Men, selvfølgelig, han synger jo båt. Er mange som ikke skjønner det der, men jeg dømmer dem ikke Edit; *kjøre lydanalyse* ekkoet etter "Båt" høre så naturlig ut, så man hører ikke at det er to "t"er. Endret 7. mai 2006 av BeFs Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Stemmer, den heter Botten Anna, og ikke Boten Anna Blir vel noe sånt; En Bot, Botten, Bottene, Flere Botter Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Stemmer, den heter Botten Anna, og ikke Boten Anna Blir vel noe sånt; En Bot, Botten, Bottene, Flere Botter 6060341[/snapback] Nei til fornorsking. Det heter bot, boten, botene og flere boter. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Nei til fornorsking sier du, også har du slengt på en og ene bak Hehe, snakk om å kutte seg selv i handa. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2006 Dire Straits - Walk of Life He got the action, he got the motionYeah, the boy can play. Hvordan jeg trodde teksten var: He got the action, he got promotionYeah, the boy can blade. Alder da jeg oppdaget feilen: 16 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Stemmer, den heter Botten Anna, og ikke Boten Anna Blir vel noe sånt; En Bot, Botten, Bottene, Flere Botter 6060341[/snapback] Nei til fornorsking. Det heter bot, boten, botene og flere boter. 6061022[/snapback] Snakker vi om bøter? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Stemmer, den heter Botten Anna, og ikke Boten Anna Blir vel noe sånt; En Bot, Botten, Bottene, Flere Botter 6060341[/snapback] Nei til fornorsking. Det heter bot, boten, botene og flere boter. 6061022[/snapback] Snakker vi om bøter? 6081001[/snapback] Nei? En bot, boten, bøtene, bøter. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Katatonia - Leaders The real lyrics were: "I have sold my weakness too" But I misheard them as: "I have sold my wings too" The embarrassing moment of revelation: Leste i tekstheftet... Endret 11. mai 2006 av qweac Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Slipknot-Everything Ends The real lyrics were: "You are wrong, fucked and overrated" But I misheard them as: "You are rock-fucked and overrated" The embarrassing moment of revelation: Så lyrics på en side nå for 10 min sida Lenke til kommentar
Minus Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 The real lyrics were: 90 miles, outside Chicago But I misheard them as: 90 miles outside your cargo The embarrassing moment of revelation: Da jeg sang på den, sa ei venninne at det var Chicago xD Age when I realized how wrong I had been: 15 I think my version is better than the original: Ja! Sangen er av Mandy Moore - Someday we'll know Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Sang: Red Hot Chili Peppers - Californication Ekte tekst: Psychic spies from china Try to steal your mind’s elation Jeg trodde det var: Cykling lies from china, tries to steal our bikin' cation Alder da jeg fann det ut: 11 år Min versjon bedre?: Seff! :!: Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Welcome to the jungle - Guns n Roses Jeg trodde: You gotta huck(date) up with what you see Det var: If you got a hunger for what you see Jeg skjønte det: For fem min siden...(Sier ikke mer) Version: Min er best, i sammenheng med sangen. Endret 13. mai 2006 av Mathias89 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Fall Out Boy - Dance Dance Jeg hørte: I'm two quarters in a hot bath Egentlig: I'm two quarters and a heart down Jeg hørte: Tits, tits Egentlig: Dance, dance Min versjon: Klart overlegen Endret 13. mai 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Jeg trodde stiff upper lippppp betydde hareskår et par århundrer tilbake. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Marilyn Manson - Irresponsible Hate Anthem Egentlig tekst: I'll hate the hater, I'll rape the raper Min versjon: I'll hail the hater, I'll raise the raper Yes, jeg er snill Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Fatboy Slim - Funk soul brother Egentlig tekst: ... Funk soul brother ... Min versjon: ... The funk is so rubber ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Venus - Bananarama Egentlig tekst: I'm your Venus Jeg hørte I'm your penis Oppdaga det når jeg skulle lese teksten... Lenke til kommentar
kriiiii Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jaa9 & onklP - kjendisparty Jeg hørte: Har du sett en femmer her? - Nei hakke det gitt Egentlig: Har du sett ephemera, nei hakke det gitt Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Det er så UFATTELIG mange! Bar spør mamma og pappa (da jeg var liten). Nå i det siste: Sugababes - Red Dress Original Tekst: Cos I'm cooler than the red dress Det jeg trodde de sang: Cos I'm pulled up in a red dress Alder da jeg oppdaget feilen: 17, Hanne:) gjorde meg oppmerksom på det Hvilken versjon er best: Min Endret 29. mai 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå