e321 Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 hehe noen bra forslag her hehe Gi oss mer da! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Groove coverage - The end (Special D remix) Orginalt: My home is in motion En kamerat av meg: My home is in Russia Oppdaget da han var: 15 Hvordan: Jeg var så forbanna på'n at jeg printa ut teksten te'n Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Trivium - Blinding Tears Will Break The Skies Originalt: One by one, they fall. To ensure Liberty. Meg: One by one, they fall. Dillinger live and die. Oppdaget når jeg var: 15 Hvordan: Leste teksten fordi jeg fatta ikke hva dillinger var Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) SPECIAL D - LIKE A RIDER Orginalt: I'm ready to charge, and i'll never give up Meg I'm ready to change, and I'm ready to fuck Fant ut Nå for 5 minutter siden Best MIN! Endret 17. april 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Dette er ikke min feil da.. Men en venninne fra barneskolen. Sangen Lemon tree av Fool's Garden. Hun danset og hver gang de sa "lemon tree" viste hun liksom 3 fingre for at hun trodde det var tallet 3.. Jeg synes det var en hysterisk morsom tolkning av sangen Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Metallica - One Original versjon: "Hold my breath as i wish for death, oh please god wake me." Jeg misforstod den som: "Hold my breath as i wish for debts, oh please god rape me." Oppdaget feilen da jeg var: 16 Eagles - Hotel California Original versjon: "Her mind is Tiffany twisted, she's got the Mercedes-bends." Jeg misforstod den som: "Her name is Tiffany Twisted, she's got a Mercedes Benz." Oppdaget feilen da jeg var: 16 Endret 16. april 2006 av superseven Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Master of Puppets Trodde det var "controlling faster", men det er "come crawling faster" osvosv. 15 år. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Paul Oakenfold feat. Ice Cube - Get 'Em Up Hva jeg trodde han sa: I gotta get richer Hva han egentlig sa: I gotta get with ya Grådigere rappere... Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Live - Sun Orginal: Sun sun merciful one Jeg: Sun sun message for one Oppdaget det for noen måneder siden Endret 16. april 2006 av Gaston Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Creedence Clearwater Revival - Cotton Fields Original tekst: ...cotton fields back home Min versjon: ...katten fis bak ovnen Alder da jeg oppdaget feilen: Var da jeg begynte å lære meg engelsk...6 år elns. Og min versjon er seff best. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Mistolket tittelen på en Beatles låt Beatles sin tittel: Yellow Submarine Min versjon: Yellow Tamburine Egentlig en logisk feil tolkning... We all live in a yellow tamburine Yellow tamburine, yellow tamburine We all live is a yellow tamburine Yellow tamburine, yellow tamburine Alder da jeg oppdaget feilen: ermh.. et par måneder siden. Endret 16. april 2006 av manamind Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Yellow Tamburine Det er "trådens" (samme som dagens, årets) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Peccatum - The Moribund People Orginal: ...they grow numb Jeg hørte: ...negro dumb Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Metallica - For Whom the Bell Tolls The real lyrics were: Time marches on For Whom The bell tolls But I misheard them as: Time machine on For worm the bell tolls The embarrassing moment of revelation: Broren min sa det var feil Age when I realized how wrong I had been: 12 I think my version is better than the original: Ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Sputnik The real lyrics were: Nå skal vi skilles Johanne eller noe i den duren But I misheard them as: Nå skal vi skilles HAAAANNE The embarrassing moment of revelation: I barnehagen, da en av "storungene" lo av meg og sa jeg sang feil:-( Age when I realized how wrong I had been: 5-6? I think my version is better than the original: Så klart er min bedre. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Glittertind - Karl den store The real lyrics were: Karl den store med sin hær gir oss blod på tann vi kjemper til vi dør But I misheard them as: Den store veterinær Gir oss blod på tann Vi kjemper til vi dør The embarrassing moment of revelation: Da jeg las teksten Age when I realized how wrong I had been: 14år I think my version is better than the original: seff Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Originalt: point the finger blame the other watch the temple topple over. To bring the pieces back together rediscover communication. Jeg hørte: break the finger blame the other watch the temple chop all over To bring the pieces back together we discover communication. Kan også nevne at jeg fikk det for meg at temple ikke bare betydde tempel eller tinning, men også var en plass ved håndleddene. Jeg oppdaget dette: For lenge siden da jeg ved en anledning leste teksten. Det var noe som skurret Og min versjon er best selvfølgelig. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Mew - The Zookeeper's Boy The real lyrics were: Are you my lady, are you? But I misheard them as: Aaaauuuuaaeeeeiiiaaauuu The embarrassing moment of revelation: Da plata ble kjøpt og tekstheftet lest. Age when I realized how wrong I had been: 22 I think my version is better than the original: De høres like ut.. Endret 18. april 2006 av jlarsen83 Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 ^ Takk for opplysningen, har trodd det samme, helt til nå... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 (endret) Crazytown - Butterfly En gutt på barneskolen.. Orginal Come my lady, come come my lady. You're my butterfly, sugar baby. Han sa Komba lelle, kombkomba lelle .. Flaut? Når 7ende klassingen (lenge siden), meg, sa til han at det var feil Var det han sang best? Høres jo helt likt ut da Endret 29. april 2006 av BeFs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå