Mariaink Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 The Beatles - Hey Jude Når jeg var liten trodde jeg Jude var det engelske ordet for jøde. Jeg skjønte ikke hvorfor McCartney ville skrive en slik sang om jøder. Denne feilen ble oppdaget i 14-årsalderen da jeg bestemte meg for å lese om bakgrunnen til sangen. Må nevnes at engelsk aldri var mitt favorittfag på skolen :!: Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jokke & Valentinerne - Gutta Originalen Vi er gutta som har opplevd alt så vi trenger ikke oppleve no mer. Min versjon Vi er gutta som har hoppa langt så vi trenger ikke hoppe no mer. Husker ikke alder. Midten av tenårene? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg fant nylig ut at det ikke heter "Trost og stær de måtte fly, her er sol og glede". (Frost og snø måtte fly....)Og jeg jobber i barnehage!! Aldri hørt den sangen før. Det er en barnesang, regner jeg med? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hørte en sang med Ja9(?) og OnklP i dag. Fikk jo ikke med meg hva sangen het fordi jeg trodde dem sang "Du ser dem har bit for bit" mens dem egentlig synger (glir forbi) Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Katy Perry - Hot N Cold Original: Cause you're hot then you're cold Min forståelse: Cause you're humping your coat Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Bomfunk MC's - Freestyler Sikkert mange eksempel i denne songen, blant anna: Original: "Rock the microphone" Mi tolking: "Rakka makka foh!" 1 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Haha, husker godt "rakka makka foh" :!: Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Bomfunk MC's - Freestyler Sikkert mange eksempel i denne songen, blant anna: Original: "Rock the microphone" Mi tolking: "Rakka makka foh!" Hahahaha, nå gikk det opp for meg Uansett, det var ikke min mistolkning, men den var så morsom at jeg må poste den :!: In Flames - Crawl through knives Original: "It's in my hands, the sky" Vedkommendes tolkning: "It's in my ass, this guy." Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Husker en radio kanal pleide å ha denne "leken" før. Du skal enkelt og greit fortelle om en sang du har sunget helt feil tekst til. Nå nettopp sang jeg "Baby's on the road again" til "Manfred Mann's Earth Band - Davy's on the road again" Har også ropt ut "Billie Jean is Gota my love" når vi satt i klasserommet og hørte på radio, litt flaut. Så er det jo klassikeren "rakdakada" elns til Freestyle hvor det egentlig blir sunget "rock the microphone!" Har du sunget skikkelig feil på noen sanger? Kanskje ropt ut helt feil tekst på en fest? Fortelll Endret 30. januar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Klassisk rakka-makka-fon. Vi har vel alle gjort (gjør fortsatt) den... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det skal være rakka-makka-fon Lenke til kommentar
kans Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 jeg kommer ikke på noe, men hadde jo en(et par) i klassen i fjor som sang " it goes around the world na na na na na " når det er "it goes around the world just la la la la la " 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 En tråd om samme tema er flettet inn i denne. Reaksjon på moderering tas på PM til undertegnede. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Når jeg var liten trodde jeg Stan av Eminem handlet om en homse. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Master of Puppets Trodde det var "controlling faster", men det er "come crawling faster" osvosv. 15 år. +1 Back in Black: Original: Back in black I hit the sack I've been too long I'm glad to be back Yes, I'm let loose From the noose Back in the back Of a Cadillac Number one with a bullet, I'm a power pack Yes, I'm in a bang With a gang They've got to catch me if they want me to hang Cause I'm back on the track And I'm beatin' the flak Nobody's gonna get me on another rap Don't look at me now I'm just makin' my play Don't try to push your luck, just get out of my way MIN versjon: Back in Black I hate to say I've been to long I'm glad to be back I'm let loose From the news Back in the band Of a coward *bla* I'm the one with a bullet, I'm a power plant I am in a band With a gang That got to catch me if they want me to hang Cause i'm down on the track and i'm giving to fuck Når jeg oppdaget feilen? Lenge siden! Beste versjon? MIN! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tenacious D - Fuck her gently Original: I'm not gonna cook it but i'll order it from Zansibar Min tolking: I'm not gonna cook it but i'll order it if its sensible. Alder: 19 Beste versjon: Tenacious D sin. +1 Jeg bare gikk ut ifra Zansibar var en amerikansk fast food kjede.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå