-Jp- Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Judas priest - Breaking the law orginalen: Breaking the law, breaking the law...... jeg hørte: Breaking the wall, breaking the wall oppdaga det når jeg endelig leste hva navnet på sangen heter Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fatboy Slim - Funk soul brother Egentlig tekst: ... Funk soul brother ... Min versjon: ... The funk is so rubber ... Haha, jeg trodde det var: Frank is my brother Right about now! Frank is my brother! Jeg var jo klokkeklar på at det var "The fatso brotha" Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fatboy Slim - Funk soul brother Egentlig tekst: ... Funk soul brother ... Min versjon: ... The funk is so rubber ... Haha, jeg trodde det var: Frank is my brother Right about now! Frank is my brother! Jeg var jo klokkeklar på at det var "The fatso brotha" The funk's above us. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da jeg var en god del mindre, misforstod jeg Klovner i Kamp sin Kaninkoker "Svinger rundt med kølla" XD. Skjønte den ikke før jeg så dem på TV. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vaya Con Dios - Heading For A Fall Egentlig tekst: We're heading for a fall Jeg hørte: We've had it for a fork Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ozzy Osbourne - Bark at the Moon Orginalt: Bark at the Moon Jeg: Back at the mall! Lenke til kommentar
SputNikoN Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Rihanna - Umbrella Orginalt: Under my umbrella Bror min: Under my arms forev'a Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ac/Dc - Thunderstruck The real lyrics were: "thunderstruck" But i misheard them as: "Du e stugg" The embarrassing moment of revelation: Når jeg så navnet på sangen Age when I realized how wrong I had been: 12 kanskje.. Husker ikke. I think my version is better than the original: hmm..Det var en av de føste gangene jeg hørte sangen Hvordan får du en acdc-sang til å bli norsk? Mrs.Robinson, by Simon & Garfunkel Orginal: Where have you gone, Joe Di Maggio. Min ver.(off topic: hvordan skriver man ver.?) Where have you gone, joined the magic cow? Når: når jeg begynte å hørre mye på sangen og leste teksten :S min eller orginal? : Holder en knapp på Simon & garfunkel der jeg... Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Husker ikke hva sangen het, men dette var da jeg var <10 år gammel: The real lyrics were: I'm about to lose control But I misheard them as: Hjemmebakte lusketroll Age when I realized how wrong I had been: ca 10 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hjemmebakte lusketrollHaha, den var fin. Fikk høre ei historie om to venninner, som hadde misforstått "put your hands up in the air", så de sang "put your hands up in the ear" mens de holdt finger'n i øret :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Burzum - War The real lyrics were: I Lie Wounded on Wintery Ground With Hundred of Corpses around Many Wounded Crawl Helplessly around On the Blood Red Snowy Ground War Cries of the (ha, ha) Suffering Sound Cries for Help to All Their Dead Moms War Many Hours of Music Many Drops of Blood Many Shiverings and Now I Am Dead And Still We Must Never Give up War But i misheard them as: Brahh wrhah whrahh brahh The embarrassing moment of revelation: Når jeg sjekka teksten Age when I realized how wrong I had been: 15 I think my version is better than the original: Nei, men jeg kan fortsatt ikke høre at han synger det han synger uten å lese teksten Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Justice - D.A.N.C.E. (I refrenget når en kvinnelig vokalist synger) The real lyrics were: Do the dance The way you move is a mystery Do the dance You're always there for music and me. ...but I misheard as: Do the dance The way you move is a misery Do the dance You're always there for my dick and me. (!) Endret 12. desember 2007 av Lande Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bryan Adams - Summer Of '69 Original Tekst: I got my first real six-string Det jeg trodde han sang: I got my first real sex-dream Alder da jeg oppdaget feilen: 15-16 Hvilken versjon er best: Min <{POST_SNAPBACK}> Jeg vil ikke tenke på hvordan du tolket resten av låten, da. (Played until my fingers bled.) Den sangen jeg har gått i uvitenhet om lengst er nok: "You can leave your hat on" The real lyrics were: "You can leave your hat on" But I misheard them as: "You can leave your head on" The embarrassing moment of revelation: Da jeg spurte brodern hvorfor hun skulle beholde hodet på, og han flirte så det ljomet i bygda. Age when I realized how wrong I had been: 14-15. Min versjon er nok best da; den legger en ekstra dybde i låten. Er det ikke noe " Can you leave your head on? - Joe Cocker" elns? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hører konsekvent "Goodbye mr. Aids" på The Hoosiers' "Goodbye mr. A" >< Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hører konsekvent "Goodbye mr. Aids" på The Hoosiers' "Goodbye mr. A" >< Jeg også. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jaa9 & OnklP - Kjendisparty "Jeg ble bedt i et kjendisparty, paven går med kjepp." viste seg å være "Jeg ble bedt i et kjendisparty, av en god bekjent." Ting ordnet seg da jeg ved en tilfeldighet hørte Dag Spantells original. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Intro: hadde et veddemål med i heit rype, og av en eller annen grunn, så ble sangen slik: Mitt bidrag (Helge toft - Ingen tårer): The real lyrics were: Ingen tårer igjen! But I misheard them as: Ingen tar 'an igjen! The embarrassing moment of revelation: Ca i fjor, tidlig desember Age when I realized how wrong I had been: 23 I think my version is better than the original: Absolutt! Oh, and btw! Kikk her om du vil se min sang(måtte nesten lage resten av teksten også ..hehe) Trenger forøvrig litt hjelp til siste setning, så kom gjerne med tips Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fatboy Slim - Funk soul brother Egentlig tekst: ... Funk soul brother ... Min versjon: ... The funk is so rubber ... Haha, jeg trodde det var: Frank is my brother Right about now! Frank is my brother! Jeg var jo klokkeklar på at det var "The fatso brotha" The funk's above us. The funk's old brother Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 The Shins - Australia The real lyrics were: Will you be pulled from the ocean But I misheard them as: You were both funny and shy The embarrassing moment of revelation: Nå nettopp, har funnet en lyrics-plugin til Winamp som jeg testet. Age when I realized how wrong I had been: 17 I think my version is better than the original: Nja, originalen passet kanskje litt bedre sammen med resten av sangen. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Eagles - Take it Easy The real lyrics were Looking for a lover who won't blow my cover But I misheard them as Looking for a lover who won't blow my brother The embarrassing moment of revelation Når jeg først hørte den på iPoden. Dårlige høyttalere til PCen? Age when I realized how wrong I had been 17 I think my version is better than the original Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå