danno_O Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tenacious D - Fuck her gently Original: I'm not gonna cook it but i'll order it from Zansibar Min tolking: I'm not gonna cook it but i'll order it if its sensible. Alder: 19 Beste versjon: Tenacious D sin. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 in flames - Come Clarity The real lyrics were: "i want you too lead me" But I misheard them as: "i want you too leave me" The embarrassing moment of revelation: da jeg leste txt på cd covret Age when I realized how wrong I had been: 17 I think my version is better than the original: vis du er deprimert men da passer ikke resten av sangen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Eagles - Hotel California Original versjon: "Her mind is Tiffany twisted, she's got the Mercedes-bends." Jeg misforstod den som: "Her name is Tiffany Twisted, she's got a Mercedes Benz." Oppdaget feilen da jeg var: Nå, da jeg leste i tråden. Samme med Mew - The Zookeeper's Boy. Høres ut aeiieoooaoo eller noe slikt. Takk for oppklaringene. Endret 9. september 2007 av Atald Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 No Woman No Cry handler egentlig om å trøste ei dama - å få henne til å slutte å grine. Jeg forstod det som: Ingen kvinnfolk - ingen grining - livet blir greiere uten dame 4550653[/snapback] Dette har jeg også hatt min mening om at det var hele tiden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og jeg vet quoten er 2 år gammel Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Paul Van Dyk - Nothing But You The real lyrics were: Jeg har ingenting, men jeg har alt når jeg har deg. But I misheard them as: jaaaaaaaiaiaiaiiaiieeeieiaiiaiiaiieeeejejeeee The embarrassing moment of revelation: Ramla tilfeldigvis over teksten da jeg så musikkvideoen på youtube. Age when I realized how wrong I had been: 17 I think my version is better than the original: Nei Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Sang: Bad Religion - Punk Rock Song Original versjon: One in five kids below the poverty line Jeg trodde: What if I kissed on the promery night Den beste versjonen: Haha. Er "promery" overhodet et ord? Orginalen er nok best! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Sang: Moby - Honey Original versjon: when my honey comes back, sometimes i'm gonna rap that jack, sometimes get a hump in my back, sometimes i'm going over here, sometimes Jeg trodde: eyh my honey come back, sometimes I wanna rap Baghdad, sometimes get a hop in the back, sometimes i'm going over yeah, sometimes Alder da jeg forstod jeg hadde tatt feil: 17. Sånn ca. akkurat nå Den beste versjonen: Si det Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tror ikke jeg er alene om denne: Sang: Bro, bro brille Original Versjon: Fare, fare krigsmann. Jeg trodde: Kari, kari krigsmann. Den beste versjonen: Min! Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Kari, kari krigsmann. 9536960[/snapback] Haha, den var ny! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Sang: Moby - Natural Blues Original versjon: oh lordy, trouble so hard oh lordy, trouble so hard, don't nobody know my troubles but God Jeg trodde: Ooombladyna trabedada Oombladyna trabedada Donobadinona trbewigaon Donobadinona trbewigaon Alder da jeg forstod jeg hadde tatt feil: 15-16 da jeg leste teksten. Den beste versjonen: Den originale. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Fler som sliter med Mobys tekster, ser jeg Lenke til kommentar
someOen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Pink Floyd - The Trial The real lyrics were: "Tear down the wall!" But I misheard them as: "Teddy boy!" The embarrassing moment of revelation: Ok, jeg skjønte jo at det egentlig ikke var det til å begynne med, men kunne ikke høre hva han egentlig sang heller. Age when I realized how wrong I had been: 12 I think my version is better than the original: Så klart. Skummel dommer som roper på Teddygutten sin. <3 Endret 22. september 2007 av someOen Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 No Woman No Cry handler egentlig om å trøste ei dama - å få henne til å slutte å grine. Jeg forstod det som: Ingen kvinnfolk - ingen grining - livet blir greiere uten dame 4550653[/snapback] Dette har jeg også hatt min mening om at det var hele tiden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og jeg vet quoten er 2 år gammel 9460578[/snapback] Hva han sa Jeg tolker fortsatt sangen som "ingen dame - ingen problemer", uavhengig av hva den EGENTLIG betyr. Er jo "vokst" opp med det... Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 The Streets: Dry your eyes mate Orginal: Dry your eyes mate Jeg trodde: Dry rice mate Hørte den vel i fjor. På radioen "Dry rice mate" forsterket ikke akkurat min tro på rap Lenke til kommentar
SatanErHyggelig Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Morten Abel - Tulipz: Egentlige lyrics: "Tulipz in my head, I try to forget" Min tolkning: "Tulipz in my head, I try to fuck you!" :!: Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Lasse Stefanz - Årets Skiftningar The real lyrics were: Vem har målat alla färger (som i farger) But I misheard them as: Vem har målat alla färjer (som i ferjer / ferger) Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 The Streets: Dry your eyes mateOrginal: Dry your eyes mate Jeg trodde: Dry rice mate Hørte den vel i fjor. På radioen "Dry rice mate" forsterket ikke akkurat min tro på rap Hahaha. Fantastisk bra! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Shania Twain - Ka-Ching Original: All we ever want is more Me: I we ever want is war ^^ Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Iron Maiden - Rime of the ancient mariner Original: And the ship sails on, back to the North Through the fog and ice Jeg hørte: And the ship sails on, back to the North Through the fockin' ice Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Alexisonfire - This Could Be Anywhere in the World Original: The cracks in the pavement Jeg trodde: The cocks in the pavement Likte (liker) låten veldig, og syntes det var merkelig om det hadde vært det jeg trodde, så måtte få det sjekket ut Endret 23. oktober 2007 av Blade-Bunny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå