loathsome Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 (endret) yenD3Ok7vkI Enough said! .. eller ikke? Her: XbjadEcu3MI Endret 21. august 2007 av loathsome Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Pappa hadde en artig en Orginal tekst Its the final countdown. Pappas tekst Its a fire in downtown. Når han fant ut at det er feil Han har ikke det enda Hvilken version er best? Orginal best Pappas artigst Han synger det høyt også Lenke til kommentar
anonyme_ano Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 En venn av mamma misforstod Ravi veldig. Etter å ha hørdt både E ore og utadæsjæloplevelse så trodde hun at Ravi sang om Ecstasy (dans dans dans oppå borde, legg deg ned osv + Jeg synger e ordet, e ordet...) Var veldig vittig:D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 9339196[/snapback] Hahahah! :!: Orginal tekst The Blitzkrieg Bop Jeg trodde det var: Let's creep up Når jeg fant ut at det er feil Jeg var vel 16-ish Hvilken version er best? Orginal best =P Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 En venn av mamma misforstod Ravi veldig. Etter å ha hørdt både E ore og utadæsjæloplevelse så trodde hun at Ravi sang om Ecstasy (dans dans dans oppå borde, legg deg ned osv + Jeg synger e ordet, e ordet...) Var veldig vittig:D 9340085[/snapback] Det er jo faktisk logisk da :!: Begge de kunne vært om ecstacy om du bare ser bort ifra resten av sangteksten. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 R-Kelly-klassiker: Orginal tekst I believe I can flyyyy.. Jeg trodde det var: I believe I can plaaaaay Når jeg fant ut at det er feil Ca. 13-14 når jeg hørte den igjen. Ganske pinlig. Hvilken version er best? Må nok innrømme at det er kulere å kunne fly enn å kunne leke. =( Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Eric Clapton - Layla: Orginal tekst: Layla, you've got me on my knees. Layla, I'm begging, darling please. Layla, darling won't you ease my worried mind. Jeg trodde det var: Layla, you've got me on my knees. Layla, I'm banging darling please. Layla, darling won't you please my world of mine. Når jeg fant ut at det er feil: Var vel en 14-15 år. Hvilken version er best? Foretrekker den orginale Endret 24. august 2007 av Larzie Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Touch me baby - brokenbeatz (forferdelig låt) Original Tekst: T-t- (osv) touch mh mh mee (osv) Det jeg trodde han sang: Ih ih ih, i- i- m - ih ih Alder da jeg oppdaget feilen: 17 Hvilken versjon er best: Ingen av dem. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Original Tekst: Er du veldig glad og vet det, ja så klapp Er du veldig glad og vet det, ja så klapp Er du veldig glad og vet det, så la alle mennesker se det Er du veldig glad og vet det, ja så klapp Det jeg trodde de sang: Er du veldig glad og hvete, ja så klapp Er du veldig glad og hvete, ja så klapp Er du veldig glad og hvete, så la alle mennesker se det Er du veldig glad og hvete, ja så klapp Alder da jeg oppdaget feilen: 15 Hvilken versjon er best: Er det rart jeg aldri skjønte/ likte den sangen? Endret 24. august 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Queen - killer queen orginal tekst: She keeps a Moet et Chandon in a pretty cabinet Jeg hørte: She keeps a mower and a shotgun in a pretty cabinet alder da jeg oppdaget feilen: 18 Hvordan jeg oppdaget feilen: så hvordan folk hadde mishørt queen på The Archive of Misheard Lyrics hvilken versjon som er best: MIN Passer jo MYe bedre til killer queen! mye skumlere med mower and a shotgun enn moet et chadon Endret 25. august 2007 av Potetgullmann1 Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Disse har sikkert mange utledinger på ferie i hjemlandet sitt lagt merke til når de har blitt spilt på radioen Endret 25. august 2007 av s¤p¤1 Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Creedence Clearwater Revival - Cotton Fields Original tekst: ...cotton fields back home Min versjon: ...katten fis bak ovnen Alder da jeg oppdaget feilen: Var da jeg begynte å lære meg engelsk...6 år elns. Og min versjon er seff best. 5930958[/snapback] Hahah morsomt! Stemmer, den heter Botten Anna, og ikke Boten Anna Blir vel noe sånt; En Bot, Botten, Bottene, Flere Botter 6060341[/snapback] Nei til fornorsking. Det heter bot, boten, botene og flere boter. 6061022[/snapback] Snakker vi om bøter? 6081001[/snapback] Nei? En bot, boten, bøtene, bøter. 6081373[/snapback] :!: Lenge siden du hadde bøying av (sett inn ord)? BomfunkMC-FreestylerOriginal Tekst: Rock the microphone Det jeg trodde han sang: vakkamakkafone Alder da jeg oppdaget feilen: 11 Hvilken versjon er best: Min! Sangen ble ikke den samme etter at jeg oppdaget feilen 7624975[/snapback] Haha trudde det var wakkamakkafone jeg også! Eiffel 65 - I'm Blue Orginal Lyrics "Im blue, if I was green i would die .. blabla" Min tolkning Im blue dabaadebadudei dabadeeedabadei osv.. Alder da jeg oppdaga feilen 12- 13? Hvilken versjon er best?¨ Egentlig det samme siden de fleste gjør nok samme feilen som meg på den sangen. Liker jeg å tro ihvertfall.. 9009282[/snapback] :!: Etter å ha hørt den nå så hører jeg fortsatt dabbadi dabbadej! Ja, jeg har i hvert fall oppdaget noe nå. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Vel, har to sanger jeg har misforstått: Metallica - One Orginal: Hold my breath as i wish for death Oh please god wake me Min tolkning da jeg var 10 år: All my friends are a viss potet Oh please god help me Alder da jeg oppdaget feilen: 10 Hvilken versjon er best: Min Afroman - 'cause I got high Jeg trodde han kunne ikke gjøre alle greiene fordi han var altfor høy (I cm) 4550936[/snapback] En Kompis av meg trodde han sang : " OoH my breakfast was good today, oh please God help me!" Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 (endret) Sikker på at han sier "If I was green I would die"? Jeg hører fortsatt bare dabadidabadie Sangen heter jo trossalt "Blue (Da Ba De) Endret 25. august 2007 av HKoN- Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Sikker på at han sier "If I was green I would die"? Jeg hører fortsatt bare dabadidabadie Sangen heter jo trossalt "Blue (Da Ba De) 9357690[/snapback] Det mener jeg også. Å det stemmer overens med de lyrics jeg har sjekket på nettet Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 the castaways - liar liar Orginal tekst: liar, liar, pants on fire, your nose is longer than a telephone wire Etter mitt øre: liar, liar, pants on fire, your nose is longer than a colorful wire Fant det ut da jeg leste teksten her i sommer, da jeg syntes det ikke hang helt på greip Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Sang: Tim McGraw - Carry On Jeg hørte: Why don't killers make us strong? (Jeg tenkte "tåpelig spørsmål!") Egentlig tekst: What don't kill us makes us strong Er min versjon bedre: JA! (Og dessuten har den riktig grammatikk.) Endret 27. august 2007 av tsg1zzn Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Må si jeg ler meg skakk av noen av innlegga her. Virker som om jeg har gjort de klassiske feila på Bob Marley - No Woman, No Cry Bomfunk - Freestyler Eiffel 65 - Blue Haha, jeg føler meg dum. Men det er vi jo alle her inne tydeligvis Jeg vet selvsagt at jeg hører feil på sanger stadig vekk, men kommer ikke på noe nå. Vil poste når jeg hører noe feil Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Sang: We are going to Ibiza. Jeg hørte: Yes, we are going to eat pizza. Egentlig tekst: Yes, we are going to Ibiza. Når fant jeg det ut: Et par år siden. Er min versjon bedre: Ja, pizza er kulere en Ibiza. Lenke til kommentar
Imperfect Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 The Cranberries - Zombie^^ Hvordan teksten egentlig var... In your head, in your head, Zombie, zombie, zombie, Hey, hey, hey. What's in your head, In your head, Zombie, zombie, zombie? Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou... ...og hva det hørtes ut for meg: In your head, in your head, Salami, salami, salami, Hey, hey, hey. What's in your head, In your head, Salami, salami, salami? Hey, hey, hey, hey, oh, dou, dou, dou, dou, dou... Det gikk da opp for meg... Når jeg la merke til hva sangen faktisk het^^ Og jeg var hele... 14år Fantasy Vs. Original? Vel, jeg lo mer av min versjon, men altså... salami? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå