Colossus Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Det er virkelig noe rart med de på US Patent Office visst de sier ja, da begynner jeg å lure på hva de mener med demokrati der borte. Bill Gates tror jeg tar for mye "egopiller" EDIT: Jeg synes egentlig patent systemet ikke særlig bra. Tenk på at de har allerede lagt patent på DNA (forskning) som er alles og ingen sin eiendom. Endret 27. juli 2005 av Colossus Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Men alvorlig, jeg tviler på at dette vil ha noen stor betydning om de skulle få patentet godkjent. Selvfølgelig vil det ikke det. I den grad de faktisk søker om patent på smileys og lignende så er vel alle tjent med at MS (som neppe kommer til å sperre for andres bruk) har patenten en et annet firma som faktisk ønsker å aktivt ta seg betalt for bruken av slikt. Men moro å se folk få noe mer å hisse seg opp om når det gjelder MS - ikke så mye som skal til tydeligvis. Lenke til kommentar
espen_s Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) (oppdaget nå at artikkelen var fra 2005... ) Endret 3. juli 2009 av espen_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå