Kaeso Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hej! Jeg er på jakt etter et sånt program der man kan ta opp det som skjer på skjermen, men har ikke funnet noe enda. Noen som vet om et sånt program? Helst bilde og lyd.. Uansett, thank you på forskudd! Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Bulent's Screen Recorder v.2.4b Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 SnagIt skal være bra, og til spill så er Fraps et godt program. Denne skulle vært postet under Programvare forresten, så er det sagt Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Har lastet ned Fraps, men det var dårlig fps. Både bilde og lyd hakket. Men tror jeg bare dropper hele greia. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 For mange år siden var det et program som jeg ikke huske hva heter lenger. Det ble laget av en svenske vi hadde et prosjekt gående med i forb. med å lage en selvgående demo av et CRM system (Vega het det forresten) for bruk på messer ol. Det var GENIALT !! Enkelt og greit, i tillegg til at det var raskt stabilt. Vet ikke om det finnes lengere som sagt, men jeg kan se om jeg kan finne ut av det hvis du er intr...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå