Lanka Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Ikke for å være kresen, eller klage for mye. Men det var noe ufint med nesen hennes . Nå skal ikke jeg klage heller da, men det beviser jo at ingen er perfekte. Edit : Nå er Ueland her inne, frykter at det skal bli for mye OT. Fine bilder her inne for å få det On-Topic igjen Endret 24. juli 2005 av Lanka Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ligna på noe harry oktoberfest i Tyskland :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hahahaha!! Ikonene er flyttet ser jeg :!: Neeeeiheeei, var sånn når jeg kjøpte laptoppen Lenke til kommentar
The Rat Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Nå er klokken 00.50 og jeg er litt veldig trøtt og har nå sett på MASSE bilder og har veldig lyst til å le høyt, men da blir jeg jagd hjem av faren til Tonio og det vil jeg IKKE! Noen av bildene var veldig morsomme og kule, mens andre bare lurer man på hvorfor er tatt... Men konklusjonen er at det hjalp på humøret å se på bilder! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hehe, jeg er inne på en slik en som har delt HELE C hardisken på DC++ nå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) SHIT, dette var ikke SO4.. Endret 24. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hun til venstre er innmari pen Hun til høyre var da heller ikke helt ueffen... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hun til venstre er innmari pen Hun til høyre var da heller ikke helt ueffen... hei hei... nå er det snakk om et bilde med to damer på.. vi overlater til hver enkelt sin fantasi hva vi vil med hun/de... la meg ta et eksmepel: hva er fattigdom? du er fattig når naboen har mere penger enn deg, og det er nettopp sånn det er på dette bilde... hun til venstre er pen, penere enn hun til høyre, derfor er hun til høyre ikke-pen... hun til høyre hadde vært smell-pen hvis hun hadde vært avbildet ved siden av bestemoren min.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ikke for å være kresen, eller klage for mye. Men det var noe ufint med nesen hennes . Nå skal ikke jeg klage heller da, men det beviser jo at ingen er perfekte. Jeg liker nesen hennes jeg, har nemlig en slik nese selv Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vi skal ikke prøve å finne ut hvem hun er da? Tenk så morro å ha funnet det ut da Opprette egen tråd for det? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vi skal ikke prøve å finne ut hvem hun er da? Tenk så morro å ha funnet det ut da Opprette egen tråd for det? Hvor mange kvinner finnes det i verden da? Bare for å hjelp deg på veien. Ingen av de to der er moren, så nå kan du så og si droppe å lete i det blåe huset i Tverrvegen! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vi skal ikke prøve å finne ut hvem hun er da? Tenk så morro å ha funnet det ut da Opprette egen tråd for det? Gjør det og legg linken her! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 jeg kan ta på meg oppdraget å kommuniser på tysk hvis dere finner henne... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvis jeg skulle tippe ville jeg sagt mann, men er ikke sikker Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tror det er en mann :/ *** Støtende bilde fjernet av moderator - TST *** Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Endret 25. juli 2005 av Rodwelt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Hehe, jeg er inne på en slik en som har delt HELE C hardisken på DC++ nå er ikke få av dem heller , jeg var inne og kikket i c: og mine dokumenter hos mange , kom faktisk over en som delet en mappe med dvcam filmer ( ukomprimert) , men gadd ikke laste ned Dobbelve te eff? ser ut som mannesaft Hva er dette da ??? Endret 25. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå