Gå til innhold

kjeder du deg, kom over en genial side

Mato

Anbefalte innlegg

Ikke for å være kresen, eller klage for mye. Men det var noe ufint med nesen hennes :p . Nå skal ikke jeg klage heller da, men det beviser jo at ingen er perfekte.

Edit : Nå er Ueland her inne, frykter at det skal bli for mye OT.

Fine bilder her inne for å få det On-Topic igjen :yes:

Endret av Lanka
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er klokken 00.50 og jeg er litt veldig trøtt og har nå sett på MASSE bilder og har veldig lyst til å le høyt, men da blir jeg jagd hjem av faren til Tonio og det vil jeg IKKE! :no: Noen av bildene var veldig morsomme og kule, mens andre bare lurer man på hvorfor er tatt... :roll: Men konklusjonen er at det hjalp på humøret å se på bilder! :thumbup:

Lenke til kommentar
Hun til venstre er innmari pen  :love:

Hun til høyre var da heller ikke helt ueffen...

hei hei... nå er det snakk om et bilde med to damer på.. vi overlater til hver enkelt sin fantasi hva vi vil med hun/de...

la meg ta et eksmepel:

hva er fattigdom? du er fattig når naboen har mere penger enn deg, og det er nettopp sånn det er på dette bilde... hun til venstre er pen, penere enn hun til høyre, derfor er hun til høyre ikke-pen...

hun til høyre hadde vært smell-pen hvis hun hadde vært avbildet ved siden av bestemoren min.. :p

Lenke til kommentar
Vi skal ikke prøve å finne ut hvem hun er da? Tenk så morro å ha funnet det ut da :) Opprette egen tråd for det?

Hvor mange kvinner finnes det i verden da? Bare for å hjelp deg på veien. Ingen av de to der er moren, så nå kan du så og si droppe å lete i det blåe huset i Tverrvegen! :p

Lenke til kommentar
Hehe, jeg er inne på en slik en som har delt HELE C hardisken på DC++ nå:)

er ikke få av dem heller , jeg var inne og kikket i c: og mine dokumenter hos mange , kom faktisk over en som delet en mappe med dvcam filmer ( ukomprimert) , men gadd ikke laste ned

Dobbelve te eff?

ser ut som mannesaft

dsc03686.jpg

Hva er dette da ???

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...