P-in-P Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Han duden der var slående lik Butthead! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Beauty and the Beast? Jeg tror hun til venstre må på do... Må på do? Tror hun tok seg av den saken i det bildet blir tatt jeg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 noen som kan anbefale et fildelings programm der man lett kan fine di delte mappene , jeg ser ikke at dc++ kan brukes til dette , da det fordetmeste er litt mere avanserte brukere der Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) LOL, koselig at noe ville dele dette bildet med verden btw... FtZ- Hvis du vil finne bilder som folk selv har tatt (og kanskje ikke helt var meningen at skulle deles), hvorfor ikke bare søke på dsc evt dsc* det er jo standard filnvan for mange digitalkameraer... Endret 24. juli 2005 av schmelck Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 http://www.10eastern.com/images/FoundPhoto...cture%20008.jpg kuuult Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Iiiiiiik Ahhhaa...lol, brunkrem! Joachim! :!: Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Snakker om å ha lite å gjøre... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 er ikke dette frognerparken?? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Dette var artig. Nå fikk jeg lyst på kamera selv! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Åssen i faen får han til det?? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 LOL, koselig at noe ville dele dette bildet med verden btw...http://www.10eastern.com/images/FoundPhoto...04/MVC-001S.jpg[/img] FtZ- Hvis du vil finne bilder som folk selv har tatt (og kanskje ikke helt var meningen at skulle deles), hvorfor ikke bare søke på dsc evt dsc* det er jo standard filnvan for mange digitalkameraer... jo men hvilket programm er mest egnet hp kameraer har IM* som begynelse på sine bilder kanske vi skulle lage forskellige liste over sånt , dette er en fin hobby , lete etter private bilder så langt har vi : IM* DSC* Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 PICT* CIMG* SUC* DCP* er noen flere.. Lenke til kommentar
kag Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 For meg er dette greit. Men jeg stiller virkelig spørsmålstegn til moralen bak dette. Om han fant disse bildene i f.eks DC++ delt under en mappe som het Pictures ser jeg ingen moralske problemer ved å distributere dem over internett. Med alle newieene der ute som bare deler hele boksen sin uten videre, uten å tenke seg om, så vil jeg si at det er. Det er ulovlig å spre bilder av andre uten deres samtykke. Det denne mannen gjør, er at han antar det er greit. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vi starter tidlig no for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå