Gå til innhold

kjeder du deg, kom over en genial side

Mato

Anbefalte innlegg

http://www.10eastern.com/foundphotos/

det er en side med bilder som er funnet på andre sine maskiner vi fildeligs programmer

ABOUT FOUND PHOTOS:

The Found Photos started last year while searching for mp3's using a filesharing program.  I was searching through someones shared file list and saw a folder named 'pictures'.  I downloaded the folder and found 20 or so digital camera pictures of this persons life taking pictures of himself, his friends etc.  It made me wonder what else was out there, and after searching for more photos I found hundreds, thousands of them shared to everyone.

The world seems like a smaller place after finding all these photos and posting the ones that are worthwhile.  I can see so many of the same emotions and situations that i've experienced over the years, unique to each person but similar and instantly recognizable.  I've filtered through 1000's and 1000's of photos of everyday life and not so everyday life to find the ones that make up the archives here.  Hopefully the pictures as worthwhile to view as they have been to find.

-Rich Vogel

er genialt og bare bla og se på , mye tøffe og rare bilder

for di som vil finne slike bilder selv er det bare og fyre opp ditt favoritt fildelingsprogramm og søke en av disse :

IM*

DSC*

PICT*

CIMG*

SUC*

DCP*

IMG*

DSCN*

MVC*

DSCF*

IMGP*

JAM*

( *henviser til nr feks 0001 , normal filtype er jpg eller jpeg )

dette er standard benevnelser for diverse digetalkameraer

kan du flere er det bare og sende meg en pm eller svare i tråden

andre søke tips er :

My Documents ( søk etter mapper )

My Pictures ( søk etter mapper )

dette er standard foldere på alle windows maskiner med englsk oppsett

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For meg er dette greit. Men jeg stiller virkelig spørsmålstegn til moralen bak dette.

:hm:

Om han fant disse bildene i f.eks DC++ delt under en mappe som het Pictures ser jeg ingen moralske problemer ved å distributere dem over internett.

dsc00985.jpg

dscn3603.jpg

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...