Gå til innhold

spørsmål angående: Fujifilm FinePix 2800 Zoom

Anbefalte innlegg

heisann!

Er på veg til å skaffe meg mitt første digitale kamera, og valget har antakelig havnet på Fujifilm FinePix 2800Zoom. Men selvom jeg har lest mye om dette kameraet har jeg noen ubesvarte spørsmål:

*for det første syntes jeg det er "mega teit" at det ikke er med lader og oppladbare batterier, noen som vet om bra tilbud på dette?

*kan man bruke andre kort enn smartmedia-kort?

* jeg er nybegynner...lurer derfor på om man kan ta sort/hvitt bilder med dette kameraet, ettersom jeg syntes det er utrolig stilig!

* Til slutt kommer vel et vanskelig spørsmål, men det kan jo hende det er noen som har en finger med i "spillet" der ute...

er det noen som har peiling på om dette kameraet vil bli billigere i nærmeste fremtid? evt tilbud/kampanjer?

håper noen gidder å svare meg da... :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Observasjoner fra annen amatør:

*FujiFilm anbefaler Varta lader/batterier. Enig i at det er kipt at dette ikke følger med kamera i denne prisklassen. Sony har dette på alle sine modeller.

*Nei, kun SmartMedia, som er på vei ut. Dette er snart gammel teknologi.

* Da SM vil bli erstattet av XD, kan man se for seg at det snart kommer nye modeller med det nye kortet, og at det gamle blir billigere....

Lenke til kommentar

> er det noen som har peiling på om dette kameraet vil bli billigere i nærmeste fremtid? evt tilbud/kampanjer?

Etterfølgeren FinePix S304 har blitt lansert i dag. Det kan godt tenkes at FinePix 2800 derfor vil bli litt rimeligere, men jeg vil tippe at det er et vel så godt valg å vente på S304-modellen.

MLW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...