makrella Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 heisann! Er på veg til å skaffe meg mitt første digitale kamera, og valget har antakelig havnet på Fujifilm FinePix 2800Zoom. Men selvom jeg har lest mye om dette kameraet har jeg noen ubesvarte spørsmål: *for det første syntes jeg det er "mega teit" at det ikke er med lader og oppladbare batterier, noen som vet om bra tilbud på dette? *kan man bruke andre kort enn smartmedia-kort? * jeg er nybegynner...lurer derfor på om man kan ta sort/hvitt bilder med dette kameraet, ettersom jeg syntes det er utrolig stilig! * Til slutt kommer vel et vanskelig spørsmål, men det kan jo hende det er noen som har en finger med i "spillet" der ute... er det noen som har peiling på om dette kameraet vil bli billigere i nærmeste fremtid? evt tilbud/kampanjer? håper noen gidder å svare meg da... :smile: Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Observasjoner fra annen amatør: *FujiFilm anbefaler Varta lader/batterier. Enig i at det er kipt at dette ikke følger med kamera i denne prisklassen. Sony har dette på alle sine modeller. *Nei, kun SmartMedia, som er på vei ut. Dette er snart gammel teknologi. * Da SM vil bli erstattet av XD, kan man se for seg at det snart kommer nye modeller med det nye kortet, og at det gamle blir billigere.... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 > er det noen som har peiling på om dette kameraet vil bli billigere i nærmeste fremtid? evt tilbud/kampanjer? Etterfølgeren FinePix S304 har blitt lansert i dag. Det kan godt tenkes at FinePix 2800 derfor vil bli litt rimeligere, men jeg vil tippe at det er et vel så godt valg å vente på S304-modellen. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå