Gå til innhold

[Løst] Hjelp til ny PC?

Anbefalte innlegg

Heisann dere, jeg har tenkt meg en ny pc, og er ikke noe spes flink på dette området. Eneste grunnen til at jeg trenger en ny data, er fordi at jeg vil spille WoW skikkelig uten lagg. Min nåværedende sliter litt med det nemlig. Så det jeg lurer på er om noen av dere har noen anbefalinger til noen gode pc'er? Jeg tror ikke det er så mye på min gamle som kan brukes, så trenger det meste egentlig.

Jeg trenger ikke noe harddisk, skjerm, mus eller tastatur. Pris ingen hindring, alle anbefalinger er gode anfalinger :)

Endret av ossinor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er et DYRT oppsett siden du sa pris ingen hindring.......

Hk:Msi Mainboard S-939 nForce-4 Ultra--1946kr

Kabinett:Thermaltake Armor Super Tower Silver ATX--1545kr

Strømforsyning:Thermaltake PurePower TWV500W Series ATX--1175kr

Ram: er det noen andre som har noen forslag????

Cpu:AMD CPU ATHLON-64 4200+ X2 S-939 2.2GHz 1024KB--4545kr

Skjermkort:GeForce 7800GTX 256MB PCI-E--4495kr

Allt fra psdata totalt ca13000kr (uten ram) Totalt ca 15000kr (med ram)

vett ikke om dette er et ultimat oppsett i forhold til pris går joan og ta vekk noe eventuelt

Lenke til kommentar

Hei og velkommen til forumet!

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Se også Sticky og retningslinjene for mer informasjon om emnefelt.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...