magiXen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hører om stooore kompatibelitetsproblemer med dvd plater på NGC..kan ikke dere som har fått testa plater sm FUNGERER liste dem opp i denne tråden? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 hører om stooore kompatibelitetsproblemer med dvd plater på NGC..kan ikke dere som har fått testa plater sm FUNGERER liste dem opp i denne tråden? Tweak lasern til 200 ohm så funker det meste bare det ikke er helt søppel. De fleste laserne jeg har tweaket har ligget på rundt 300-400 før jeg tweaket dem. Kjøper du Verbatim - plater , eller hva som heltst med litt kvalitet på så er det bankers. Anbefaler ALLTID å bruke Taiyo Yuden plater som koster 7 kr stk på www.norwaydisc.no Dette er rolls royce innenfor media . Ingen over, ingen ved siden av. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) veit det allt det der, men vil helst slippe å tweake den^^ men om noen hadde noen erfaringer med media som funker greit uten tweak.. EDIT: Har lest flere steder at tweaking av laser ikke vil være det samme i gamecube's... foreksempel HER Endret 25. juli 2005 av magiXen Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Bruk Taiyo Yuden media. jeg har hatt gamecubes med over 400 ohm (på 2000ohm på multimeter) som den har klart å lese Taiyo media... Det virker som de nyere gamecubene har lavere, hadde to gamecuber inne nå som var ganske nye, og de hadde 197 og 202 default så jeg slapp å tweake dem Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 jaja...hvor finner jeg 25 pakninger med no sånnt'a? veit verbatim har dem i 5 pakning med cover det nekter jeg Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 PXP.no selger Taiyo Yuden media i spindel, men prisen er dyrere enn å kjøpe 5 packs. Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2005 Kjører SONY å dem går som bare rakker'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå