Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 har en serie the 10th kingdom der det er 3 cder nå har jeg sett cd1 og cd 2 helt fint på dvd romet mitt men den vil ikke lese cd3 cd er fri for hakk ikke noen problemer med den når det gjelder å kjøre den på dvd spilleren min hva kan problemet være? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Prøvd den på en annen PC/DVD rom? Orginale Cder? Endret 24. juli 2005 av Chief_R-W Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ja originale dvdplater går fint i min andre pc dvd rom det som er rart er jo at cd1 og 2 kan spilles men ikke cd3 Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 er det dvd-rom eller brenner? Om det er brenner som ikke vil lese cd3 så kan det hende at det er kopisperre på cden (Pleier å vere på siste cd) og den enkelt og greit ikke får lov å lese cden.. har hatt samme problemet flere ganger.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ja det er brenner ja;( kjipt da at det skal være slik må vel kjøpe meg en dvd-rom til pcen min da Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ja det er brenner ja;( kjipt da at det skal være slik må vel kjøpe meg en dvd-rom til pcen min da er nok det eneste som funker desverre, men en dvd-rom koster nesten ingenting så det skulle vel gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå