OriZo Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei Lurer på hvilke sykkel jeg burde velge og kjøpe nå som jeg snart for lappen... Det står mellom Derbi GPR, Aprillia 2005 eller er brukt NSR? Sett bort fra pris. (siden den er ganske lik mellom de nye og NSR'en kommer det ann på om den er galmanns kjørt) Har tenkt og selge den etter 2 år Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Derbi'en!!! Drømte om en sånn selv for 2 år sia, men da hadde de bare 50cc'en.. Så de hadde kommet med 125ccm nå, å begynte å sikle på den fra første blikk Bra motorer har de også Lenke til kommentar
OriZo Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Ja d va d e hadde hørt at motoren er vist temmelig rå. Har du peiling på om den er noe behagelig og kjøre ? ... vet de har bra sete men den ser litt utenomjordisk ut Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Av de har skrevet ville jeg valgt Derbien. Men selv synes jeg at Cagiva Mito er den råeste 125cc'en. Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 IKKE DERBIEN!!!!!! Du vil få gnagsår i rævva! Makan til hardt sete skal du lete lenge etter! Aprilia RS 2005 er skamrå!!!! Eller så er jo ikke en Mito å frastå! Aprilia RS 2005: Aprilia MX 125 er jo ikke dum heller da! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 NSR, det beste valget. en RÅÅÅÅÅ sykkel. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 NSR, det beste valget. en RÅÅÅÅÅ sykkel. Honda har greie motorer, men NSR er ikke fullblods R-sykkel, det er en "Sportstourer". Mens Aprilia har skikkelig racing preg og Derbi er rett og slett RÅ! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) NSR, sportstourer?? Men som du sier, så er Derbi'en helt rå!! Derbi har jeg kjørt i 2 år forresten, å har ikke hatt et gnagsår bare så det er sagt Skal prøve 125ccm'en snart, å gleder meg, STORT!! Edit: En smiley, og, neimen 1100 innlegg jo.. Så ikke at jeg hadde passert 1000 engang jeg Edit 2: La til noe.. Endret 25. juli 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
scoot Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 NSR, sportstourer?? Men som du sier, så er Derbi'en helt rå!! Derbi har jeg kjørt i 2 år forresten, å har ikke hatt et gnagsår bare så det er sagt Skal prøve 125ccm'en snart, å gleder meg, STORT!! Edit: En smiley, og, neimen 1100 innlegg jo.. Så ikke at jeg hadde passert 1000 engang jeg Edit 2: La til noe.. Jepp, nsr er en sportstourer. Var en gigantisk diskusjon om dette på "mopedportalen.com", men det er vistnok en Sportstourer.. Altså ikke en fullblods racing, du sitter litt mer oppreist eller noe.. Lenke til kommentar
OriZo Skrevet 26. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2005 Tviler på du får gnagsår i ræva. Vill påstå og si at alle derbier har 100% deilige sete. både mopedene og 125cc'ene Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 (endret) Hvorfor ikke velge en som ikke alle har? Sachs XTC Racing Hadde selv valgt denne vist jeg skulle hatt: Endret 26. juli 2005 av RayBay Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Syns nå den ser litt "snodig" ut med høyere rumpe enn front, også så den jo litt pinglete ut spør du meg... Hadde jo mandigere svingarm på 50ccm'en min Lenke til kommentar
OriZo Skrevet 28. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2005 Hmm. Ja den sykkeln va litt molefonken spør du meg. Å den Tanken og fronten. Ikke at utseende har noe og si men d e jo et stort pluss og ha en sykkel mange andre har. Var på en forhandler i dag og så på sykler. De Hadde dinna Derbien (GPR125) og en Honda CBR. Men faen en ting e no sikkert og vist, Den CBR'n er faen me den minste Lett MC'n e har sett. Klart den er ikke gale utseende messig. Men den er jo fankern me mindre en en moped. Kan jo ikke være sikkert og være så liten me så stor motor og lavtliggende syn? Sporer litt vekk men men Testa Sete til den Derbien faktisk. ikke så behagelig som en touring. Men joda fin fint sete. Ser litt kantette ut. Men sett deg på'n å prøv ! Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hvorfor velge aprilia når du kan velge cagiva (mito)? :!: det er som lamborgini i bilverden (i følge en kammerat av meg). Han drar fra trimma NSRer og Apriliaer selv om den er orginal. Det har 15 hk som andre letter men ta ut en pling og en plong så har du ca 50 hk og godt over 200 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hvorfor velge aprilia når du kan velge cagiva (mito)? :!: det er som lamborgini i bilverden (i følge en kammerat av meg). Han drar fra trimma NSRer og Apriliaer selv om den er orginal. Det har 15 hk som andre letter men ta ut en pling og en plong så har du ca 50 hk og godt over 200 2 ord: "HA HA".. Altså, det sies mye dumt når det gjelder hk og fart på lett mc, men denne var ILLE!. Du får aldri 50hk på en Cagiva Mito med mindre du bytter til en motor av større dimensjoner, du får heller aldri 200km/t EKTE fart ved og trimme orginal motoren, og at han kjører fra trimma NSR og RS orginalt bare lukter det bullshit av! Bare så det er oppklart: NSR = 30-31 HK fulleffekt RS = 31-33 HK fulleffekt. Mito = 33-34 HK fulleffekt. Du får altså ikke 50 hk fulleffekt =)... Nsr har litt mindre enn RS, RS litt mindre enn mito, men det er snakk om små marginer! Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Nå er det ikke jeg som har denna mitoen da, men en kamerat av meg som sitter like bak meg. Han sier at en fyr holt 195 med to på, vistnok bare bytta til gammel eksospotte og dreva den ned. Han mente forøverig 05 modelen fordi den har ok gear kasse og huskvwarna (anre ikke hvordan stave det da vi begge har dysleksi) motor. Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) uansett så er det bare bullshitt at en mito går i 200!!! og at den drar andre lett sykler som er trimma når den mitoen er orginal. har hørt mye dumt her inne men dette blir for dumt altså! Endret 6. august 2005 av SkorpuZ Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 uansett så er det bare bullshitt at en mito går i 200!!! og at den drar andre lett sykler som er trimma når den mitoen er orginal. har hørt mye dumt her inne men dette blir for dumt altså! Du glemte "50hk", det blir også for dumt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå