Share the pain Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hei! Jeg og min gode venn Neptun_ har casemoddet i noen dager, til vi i dag skulle sette sammen datamaskinen. 1: Vi koblet alt sammen, ingen feil noen steder. 2: Vi så at den ene katoden fusket litt, og ikke lyste på full styrke. 3: Vi bytter ut katoden med en annen, som er helt ny, men som likevel ikke lyser med full styrke 4: Vi byttet ut kabelsettet som fulgte med, og satte inn et nytt. 5: Datamaskinen vil ikke starte. 6: Vi kobler ut alt, og setter det sammen igjen. 7: Leds'ene i psuen blinker (rundt et halvt sekund), men den starter likevel ikke. Hjelp! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) hadde vært til litt hjelp hvis du sier hvilken PSU det er snakk om, (hva slags, hvilken type), og hvilken katode som ikke lyser.. Endret 24. juli 2005 av Earth657 Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Psu'en er en Bzerk BZ500WPLSIR2. Link, 20 pins, 500w. Problemet er at datamaskinen ikke vil starte. så ingen av katodene virker. Når vi trykker på startknappen blinker leds'ene en gang, og viftene begynner å spinne. Men plutselig så slår datamaskinen seg av igjen. Endret 24. juli 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Ny info. Problemet er at harddisken ''lader'' ut psu'en. Når jeg trekker ut kontakten kommer det en lyd, slik som på på hjertestartere. Da virker alt, men hvis jeg plugger inn harddisken kobles alt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå