Co[]V[]bster Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 I dag satt jeg å kikket på Play.com etter noen eventuelle spill kupp. Så kom jeg plutselig over "The Matrix Online". En tittel som igrunnen ikke har interessert meg noe særlig, synes ikke det så tilstrekkelig bra ut, for att jeg skulle smelle ned 400kr for å teste det. Men! På play.com hadde de spillet til 2.99£! Synes dette så utrolig billig ut, og omregnet prisen med en valutakalkulator. Hele 34Kr! Det var bare så billig att jeg måtte benytte sjansen å bestille 2 stykker, en til meg og en til en venn! :!: Allt dette med gratis frakt Om du vil se kuppet med dine egne øyne, så trykk her! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Og hvor mye koster det i månden da? Tviler på at det er utsalgsprisen de tjener på... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Uansett får man med en gratis måned i kjøpsprisen. Det holder i det minste til å teste, betale mer gjør jeg om jeg har lyst til å spille utover den ene måneden. It's that simple Endret 24. juli 2005 av Co[]V[]bster Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ja, 34kr er ikke mye for en 30 dagers aktiv og ikke minst gratis fullversjon. Absolutt verdt det. Jeg har prøvd BETAen, men som alle andre andre MMO jeg har prøvd (WoW, Planetside, Knight Online, osv) så falt det ikke i smak. Uansett om man må betale etter de 30 dagene så vil jeg nå si at 34kr er en pris som jeg ikke kunne fatte. Jeg har sett prisen på dette spillet falle (havnet rundt 100kr), men 34kr... Med en så lav pris vil man jo ikke bli skuffet uansett om det er verdens værste spill! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tro meg, det er et latterlig dårlig forsøk på å cashe ut på Matrix-navnet. Overalt jeg har lest anmeldelser har det blitt slaktet for elendig utførelse, masse bugs, uferdige områder. Bare sjekk www.gamespot.com eller andre reviews-sider. Det har lite innhold, bugs i nærkampsystemet som kan gjøre at du blir angrepet av fiender du ikke ser, masse flotte scripta komboer, men det kan like godt skje at dere står med ryggen mot hverandre og går gjennom fine kung fu-kombinasjoner. Søplespill. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Dette er vel smak sak, har sett en god del dårlige reviews, men også en del Bra. Og nei - den billige prisen er ikke ett forsøk på å cashe ut the matrix online. Ta en god titt på prisene rundt om kring, Play.com er de eneste med denne latterlig lave prisen. Play.com har vel heller ingen "connection" med SOE/Monolith/Warner av dette slaget. 34kr stopper iallefall ikke meg fra å teste spillet, om jeg liker det eller ikke finner jeg ut av. Som Meta][ic sa, for en så liten penge, kommer man heller ikke til å angre om man ikke liker spillet. Dette er smårusk i lommeboka, du får en sliten liten godtepose for den prisen - eller ei pølse på statoil! Endret 24. juli 2005 av Co[]V[]bster Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tro meg, det er et latterlig dårlig forsøk på å cashe ut på Matrix-navnet. Overalt jeg har lest anmeldelser har det blitt slaktet for elendig utførelse, masse bugs, uferdige områder. Bare sjekk www.gamespot.com eller andre reviews-sider.Det har lite innhold, bugs i nærkampsystemet som kan gjøre at du blir angrepet av fiender du ikke ser, masse flotte scripta komboer, men det kan like godt skje at dere står med ryggen mot hverandre og går gjennom fine kung fu-kombinasjoner. Søplespill. Jeg må bare spørre. Har du i det hele tatt prøvd spillet? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Tro meg, det er et latterlig dårlig forsøk på å cashe ut på Matrix-navnet. Overalt jeg har lest anmeldelser har det blitt slaktet for elendig utførelse, masse bugs, uferdige områder. Bare sjekk www.gamespot.com eller andre reviews-sider. Heh, Slaktet spillet? Gamespot ga Spillet "7.3 - Good", dette er absolutt ingen dårlig karakter, og langt ifra en slakt! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 som den matrix fan jeg er syntess jeg dette var et knall tilbud hehe så jeg hoppet på bølgen jeg og 34kr.. Herregud! hehe Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Tro meg, det er et latterlig dårlig forsøk på å cashe ut på Matrix-navnet. Overalt jeg har lest anmeldelser har det blitt slaktet for elendig utførelse, masse bugs, uferdige områder. Bare sjekk www.gamespot.com eller andre reviews-sider.Det har lite innhold, bugs i nærkampsystemet som kan gjøre at du blir angrepet av fiender du ikke ser, masse flotte scripta komboer, men det kan like godt skje at dere står med ryggen mot hverandre og går gjennom fine kung fu-kombinasjoner. Søplespill. Hvilket spill er det du egentlig snakker om? Commander Keen? (som heller ikke var dårlig! ) Alt du sier her er jo bare rent vissvass! Som i ALLE spill så er jo selvfølgelig måten man slåsser på scripta! Kan du i det hele tatt nevne ètt spill hvor kombinasjonene er laget av spilleren, og ikke forhåndslaget av spill-utvikleren? Kom du fra fremtiden, egentlig? Det må du ha gjort, for i vår levealder så går det ikke an å gjøre ting som spillutviklerne allerede ikka har laget. Og dette med slakt... Finn to omtaler hvor karakteren er 6/10 eller mindre. Selv MED en 6/10 er det ikke slakt! Bugs? Som alle andre spill har Matrix Online bugs. Jeg var en av de mange BETA-testerne, og jeg opplevde INGEN bugs. ALT som du har skrevet her må være et slags desperat forsøk på å få ut frustrasjon for et eller annet, for du har jo ikke engang sjekket Gamespot's omtale, hvor de nesten ga det 8/10! ALT du har skrevet her er bare vissvass. Det kan godt hende at det finnes/fantes noen bugs hvor karakterene plutselig ble snudd fra hverandre mens de sto og slo på hverandre, men det må være sjelden, for jeg opplevde det aldri. EDIT: Det er i min mening slik ALLE online-spill skulle vært, de skulle kostet utrolig lite å kjøpe, og hadd en moderat månedsavgift (100kr). Når Play.com klarer å presse ned prisen på spillet SÅ mye, da betyr det at de ikke går i minus, og det betyr at egentlig ALLE kan gjøre det. Endret 24. juli 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Tro meg, det er et latterlig dårlig forsøk på å cashe ut på Matrix-navnet. Overalt jeg har lest anmeldelser har det blitt slaktet for elendig utførelse, masse bugs, uferdige områder. Bare sjekk www.gamespot.com eller andre reviews-sider.Det har lite innhold, bugs i nærkampsystemet som kan gjøre at du blir angrepet av fiender du ikke ser, masse flotte scripta komboer, men det kan like godt skje at dere står med ryggen mot hverandre og går gjennom fine kung fu-kombinasjoner. Søplespill. Jeg må bare spørre. Har du i det hele tatt prøvd spillet? Det lurte jeg også på. Jeg var beta tester, å fant spillet ganske underholdene. Gikk mange timer inn i det spillet ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå