Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Skal jeg kjøpe denne denne ??? Og hvis noen kunne anbefalt en kjølepasta så hadde det hvert bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 kommer an på hvilken CPU du har, men jeg har hørt ekstremt mye bra om den, og jeg har god erfaring med zalman, så jeg vil nok anbefale den.. men sjekk om den passer på hk ditt først. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 kommer an på hvilken CPU du har, men jeg har hørt ekstremt mye bra om den, og jeg har god erfaring med zalman, så jeg vil nok anbefale den.. men sjekk om den passer på hk ditt først. CPU - P43,0Ghz HK- Aopen Ax4spe-un (kompitabel med den kjøleren ifølge zalmans hjemmeside) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 da ville nok jeg betillt den ja... men hvorfor ikke den større versjonen? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 da ville nok jeg betillt den ja... men hvorfor ikke den større versjonen? Hvilken større? Og hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Forslag til kjølepasta da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå