Surre Sprett Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Man kan jo overklokke med ASUS A8N SLI Deluxe også, dog ikke med like mange fancye innstillinger og valg. Har dette kortet selv, og har klokket min 3200+ Winchester (CBBID=dårlig stepping ) til 2400MHz (8x300, 3x HTT, RAM@400) med boxed-kjøleren. Helt grei økning i mine øyne, og svært enkelt. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vel siden du mange har fåreslått OCZ 3200 rev2 ram så har jeg det selv, men i dagens spill så er 2gb du trenger, med tanke på BF2 Da har ocz et 2GB kit i PC3200(DDR400) og et i PC4000 (DDR500) Ellers så ville ha brukt penga på en 4400+ X2 prossesor (dualcore) koster ca 5k, med det er vert det. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 kjøp kvalitet som Asus og MSI når det gjelder skjermkort så slipper du katta i sekken da vet du at du får det du skal ha for pengene og det er bedre kvalitet Asus 7800gtx MSI 7800gtx velg et av de er mitt råd EDIT: formulert meninga mi bedre;) Det asus-kortet du linker til er 6800 ultra (BRÅKETE). Tror du slipper katta i sekken, det er jo bare farge og en skjelden gang: Ulike kjøleløsninger, som skiller kort som er basert på samme brikkesett, fra hverandre. Men gå for 7800GTX, best there is. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 kjøp kvalitet som Asus og MSI når det gjelder skjermkort så slipper du katta i sekken da vet du at du får det du skal ha for pengene og det er bedre kvalitet Asus 7800gtx MSI 7800gtx velg et av de er mitt råd EDIT: formulert meninga mi bedre;) Det asus-kortet du linker til er 6800 ultra (BRÅKETE). Tror du slipper katta i sekken, det er jo bare farge og en skjelden gang: Ulike kjøleløsninger, som skiller kort som er basert på samme brikkesett, fra hverandre. Men gå for 7800GTX, best there is. ops feil link mente jo selvsagt 7800gtxkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå