Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Jeg holder på å klokke min Pentium 4 3,0Ghz, har hittil har jeg fått den opp til 3,4Ghz. Jeg har stillt på CPU Voltage opp til ca 1,4V (default ca 1,3 V), men ifølge CPU-Z så er V ennå 1,3. På startup greiene står der 1,4V. Jeg finner ingenting i BIOS'en som heter Vcore, derfor har jeg endret på CPU Voltage......... Beklager hvis det står litt uklart! TAkker for alle svar!! Btw; hovedkortet er aopen AX4SPE-UN Endret 24. juli 2005 av heanwi Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Anyone out there? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 cpu voltage er vcore:P og spenningen er litt variabel... så om du har den på 1.4 så kan den gost ligge på f.eks 1.38 eller no... da kan noen program som cpu-z vise feil... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Cpu-z viser meget rett Volt! Det som er problemet er at Cpu trekker så mye strøm at hovedkortet får problemer med å gi den spenningen det vil Eneste du kan gjøre er å stille Volt enda lengre opp i bios! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 OK takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå