Gå til innhold

Mythbusting @ HW.no - Bli med og test!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det noen gang vært noen myte at man ikke kan bli full på lettøl (2,3 %)

 

Trodde det var snakk om alkolfri øl jeg.. Helt til jeg så at det var 2,3.. Selvfølgelig blir man full på det med mindre man drikker veldig sakte da. Det er jo bare halvparten så lite alkhol som i en vanlig øl. Klart man bli full hvis man går inn for det.

Lenke til kommentar
Okey, har testet lyspære-myten :woot:

 

Det vanskligste var å knuse pæren uten å ødelegge glødetråden, men etter to pærer gikk det. Skrudde pæren i en bordlampe, selvfølgelig uten stikkkontakten i, og koblet den til.

 

Jeg skrudde på bryteren, og til min store forbauselse forsvant den ikke i ett stort blaff, men glødet i litt under ett halvt sekund før den røk!

 

Konklusjon: En lyspære lyser ikke i lengre tid hvis glasset er knust. Myth busted!

 

Film: http://psykolefse.jorgis.com/fly/050804_165623.3gp

Du kan ikke få konvertert den 3gp-fila til et litt mer vanlig format?

 

AtW

vill og mene at en mere sikklig standariser format vill gjøre seg noe bedre ;)

Lenke til kommentar
Okey, har testet lyspære-myten :woot:

 

Det vanskligste var å knuse pæren uten å ødelegge glødetråden, men etter to pærer gikk det. Skrudde pæren i en bordlampe, selvfølgelig uten stikkkontakten i, og koblet den til.

 

Jeg skrudde på bryteren, og til min store forbauselse forsvant den ikke i ett stort blaff, men glødet i litt under ett halvt sekund før den røk!

 

Konklusjon: En lyspære lyser ikke i lengre tid hvis glasset er knust. Myth busted!

 

Film: http://psykolefse.jorgis.com/fly/050804_165623.3gp

Du kan ikke få konvertert den 3gp-fila til et litt mer vanlig format?

 

AtW

vill og mene at en mere sikklig standariser format vill gjøre seg noe bedre ;)

Skal se hva jeg får til :thumbup:

 

Men anbefaler Quicktime Alternative, spiller av alle quicktime-formater o.l som VLC ikke takler, og du slipper å installere den orginale Quicktime-playeren med alt dritet som følger med den.

Lenke til kommentar
...

Håper trådstarter legger det inn i oversikten i første innlegg.

...

Selvfølgelig! :thumbup:

Har ikke lagt inn noen av de andre mytene da de var av noe "laber" kvalitet...

Men slik flott myteknusing som Psyko lefsa viste her vil vi se mer av!

Absolutt, det er kvaliteten man liker.

 

Har funnet oppskriften på "exploding CDs" tror jeg, men trenger et kamera, samt litt sikkerhetsforanstaltinger før jeg tester det mer.. ;)

 

(la oss bare si at jeg slo av maskinen før det skjedde for mye av hensyn til min/maskinens sikkerhet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...