Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Syntes denne tråden og myte"busting" er rimilig kult så jeg lagde denne lille greia her: HW Mythbusters Den er ikke noe spesielt bra og ikke er jeg noe kode geni men gjorde et forsøk. Håper folk vil bidra. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Edit: Jeg får ikke spilt av fila jeg heller. Jeg aner ikke hvilket format .3gp er en gang. Håper det kommer en ny fil så jeg får se. Mener å huske 3gp er noe mobil-video-format for nokia eller noe sånn? AtW Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja det er det. Fikk sett den fint i real player. Men det finnes nok konverteringsprogrammer der ute. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Simen og ATW, quicktime skal klare å spille av .3gp. .3gp er filformatet de fleste kameramobiler sine klipp kommer i. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noen som har litt peiling som vil hjelpe til litt med: Hw Mythbusters siden Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Simen og ATW, quicktime skal klare å spille av .3gp. .3gp er filformatet de fleste kameramobiler sine klipp kommer i. Ugh, real eller quicktime, pest eller kolera... AtW Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har det noen gang vært noen myte at man ikke kan bli full på lettøl (2,3 %) Trodde det var snakk om alkolfri øl jeg.. Helt til jeg så at det var 2,3.. Selvfølgelig blir man full på det med mindre man drikker veldig sakte da. Det er jo bare halvparten så lite alkhol som i en vanlig øl. Klart man bli full hvis man går inn for det. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Okey, har testet lyspære-myten Det vanskligste var å knuse pæren uten å ødelegge glødetråden, men etter to pærer gikk det. Skrudde pæren i en bordlampe, selvfølgelig uten stikkkontakten i, og koblet den til. Jeg skrudde på bryteren, og til min store forbauselse forsvant den ikke i ett stort blaff, men glødet i litt under ett halvt sekund før den røk! Konklusjon: En lyspære lyser ikke i lengre tid hvis glasset er knust. Myth busted! Film: http://psykolefse.jorgis.com/fly/050804_165623.3gp Du kan ikke få konvertert den 3gp-fila til et litt mer vanlig format? AtW vill og mene at en mere sikklig standariser format vill gjøre seg noe bedre Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Okey, har testet lyspære-myten Det vanskligste var å knuse pæren uten å ødelegge glødetråden, men etter to pærer gikk det. Skrudde pæren i en bordlampe, selvfølgelig uten stikkkontakten i, og koblet den til. Jeg skrudde på bryteren, og til min store forbauselse forsvant den ikke i ett stort blaff, men glødet i litt under ett halvt sekund før den røk! Konklusjon: En lyspære lyser ikke i lengre tid hvis glasset er knust. Myth busted! Film: http://psykolefse.jorgis.com/fly/050804_165623.3gp Du kan ikke få konvertert den 3gp-fila til et litt mer vanlig format? AtW vill og mene at en mere sikklig standariser format vill gjøre seg noe bedre Skal se hva jeg får til Men anbefaler Quicktime Alternative, spiller av alle quicktime-formater o.l som VLC ikke takler, og du slipper å installere den orginale Quicktime-playeren med alt dritet som følger med den. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Får du strøm hvis du pisser på ett strømgjerde? Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ja! det gjorde vondt for meg... 5år siden eller noe Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Får du strøm hvis du pisser på ett strømgjerde? Mythbusters hadde en episode der de testet en lignende myte. Konkulsjonen var at det var mulig, men du må pisse veldig nærmt strømkilden, slik at strålen ikke blir brutt opp i dråper. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja det programmet så jeg. Men det beste var det med han fyren som skulle heise en tønne... Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja det programmet så jeg. Men det beste var det med han fyren som skulle heise en tønne... Ja, den var helt konge Bli slått i tønna på vei opp, dette 5meter ned, for så å få tønne fallende oppå seg igjen. Priceless Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ikke glem at han traff tønna på vei ned også! Holder på å laste ned 3 episoder nå. + arbeider litt med HW Mythbusters siden Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 ...Håper trådstarter legger det inn i oversikten i første innlegg. ... Selvfølgelig! Har ikke lagt inn noen av de andre mytene da de var av noe "laber" kvalitet... Men slik flott myteknusing som Psyko lefsa viste her vil vi se mer av! Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vi har jo den gamle myten om at man ikke skal trene en muskel mer enn en gang i uka... Kunne hatt to med samme kroppstype og fettprosent (helst eneggede tvillinger) til å teste dette, en trener en gang i uka med belastning til failure, og en trener RYP. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ...Håper trådstarter legger det inn i oversikten i første innlegg. ... Selvfølgelig! Har ikke lagt inn noen av de andre mytene da de var av noe "laber" kvalitet... Men slik flott myteknusing som Psyko lefsa viste her vil vi se mer av! Absolutt, det er kvaliteten man liker. Har funnet oppskriften på "exploding CDs" tror jeg, men trenger et kamera, samt litt sikkerhetsforanstaltinger før jeg tester det mer.. (la oss bare si at jeg slo av maskinen før det skjedde for mye av hensyn til min/maskinens sikkerhet) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Er det exploding CDs prosjektet det samme som var på Mythbusters? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Er det exploding CDs prosjektet det samme som var på Mythbusters? De måtte bruke en drill for å få det til, her er det bare snakk om en vanlig cd-rom, samt en cd som har et "stort hakk" i platen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå