Gå til innhold

Mythbusting @ HW.no - Bli med og test!


Anbefalte innlegg

har noen myter nå

 

 

1

bli man full av og dynke en bomuldsdott/tanpong med alkohol og putte ned opp i rompa

 

2

samme bare ha tandpongen/bomuldsdotten under i armhula

 

EDIT: feil feil

Mener du at du har testa ? om du ikke har det kan jeg godt teste 2ern

får ta det en helg ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har noen myter nå

 

 

1

bli man full av og dynke en bomuldsdott/tanpong med alkohol og putte ned opp i rompa

 

2

samme bare ha tandpongen/bomuldsdotten under i armhula

 

EDIT: feil feil

Mener du at du har testa ? om du ikke har det kan jeg godt teste 2ern

får ta det en helg ;)

Da tester jeg 2ern nå! *hente sprit og bumull* følg med folkens!

oja, skal jeg ta det i begge armhulla ?

har ikke bomull (er det mulig?:O)! kjøper etterpå

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

fant en fin post her, noen som har lyst til å teste det?

Torbjørn Egners 'Hakkebakke-skogen' går i ett sett om dagen da min datter på 1 1/2 år tydeligvis ikke får nok.

 

Som en konsekvens av det har også jeg måtte høre gjennom skiva noen ganger og er snart på det nivået der gode barndomsminner er byttet ut med tvangstanker om skjending av spesifikke barneplater..  :p

 

Men nok om det. Det jeg egentlig vil ta opp er oppskriften i Bakermester Harepus sin Pepperbakekake-vise.

 

Man smelter altså en kg margarin i en jerngryte, har oppi 1 kg sukker, blander inn 8 eggeplommer og 1 kg hvetemel og til sist en teskje pepper. Kort fortalt. Etterpå kjevler man deigen flat som en pannekake og tar mann- og kone-former og lager mann- og kone-pepperkaker. Så setter man de i ovnen og lar de bli stekt.

 

Etter å ha hørt gjennom noen ganger begynte jeg å bli nysgjerrig på om opskriften funker. Etter hva jeg tror uten å ha prøvd, blir de for det første ikke pepperkaker i hvert fall med 1 teskje pepper fordelt på ca 3 kg med deigmasse. For det andre lurer jeg på om det er nok veske i deigen. Vil ikke den deigen bli veldig tørr og smuldrete? :hmm:

 

Jeg vet ikke, men hvis noen har prøvd, eller vil prøve, vil jeg gjerne høre om erfaringen og resultatet .  :yes:

Endret av aklla
Lenke til kommentar

EDIT: feil feil

Mener du at du har testa ? om du ikke har det kan jeg godt teste 2ern

får ta det en helg ;)

Da tester jeg 2ern nå! *hente sprit og bumull* følg med folkens!

oja, skal jeg ta det i begge armhulla ?

har ikke bomull (er det mulig?:O)! kjøper etterpå

Er det bare jeg som reagerer på at det er et par karer her som vil teste 2ern? :love:

Også med sprit og bommull :cry:

 

 

:!: :!: :!:

Lenke til kommentar
Er du smart så fjerner du den før du får varige mén, og drikker deg drita på vanlig vis i stedet.

party-pooper :thumbdown:

Og potensielt livredder :thumbup:

 

Det er ikke trygt, hverken det, kjøre i fylla, sprit-tampong, eller styrtekonkurranser med 40%++. Like greit å stoppe festen før folk får varige men av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...