Gå til innhold

Kamera-lyd på SE K500i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
kamera på de nye SE telefonen lager alltid lyd når de brukes, sikkert for å hindre snikfotografering ol. Irritere meg også, høres ut som om noen pisker noe når man tar bilder.

de lager ikke lyd når telefonen står i lydløst modus

Min K500i gjør det. Eneste jeg kan gjøre for å hindre den i å lage lyd, er å koble fra høytaleren.

Lenke til kommentar
kamera på de nye SE telefonen lager alltid lyd når de brukes, sikkert for å hindre snikfotografering ol. Irritere meg også, høres ut som om noen pisker noe når man tar bilder.

de lager ikke lyd når telefonen står i lydløst modus

De første softwearene på SE k500i skrur av lyden på kameraet når telefonen er på lydløs. mens med de nye softwearene blir det lyd i kameraet uansett :(

Lenke til kommentar
kamera på de nye SE telefonen lager alltid lyd når de brukes, sikkert for å hindre snikfotografering ol. Irritere meg også, høres ut som om noen pisker noe når man tar bilder.

de lager ikke lyd når telefonen står i lydløst modus

De første softwearene på SE k500i skrur av lyden på kameraet når telefonen er på lydløs. mens med de nye softwearene blir det lyd i kameraet uansett :(

hmm, da er jeg ihvertfall glad jeg har gamle softwearen...... jaja, det er vell for å hindre snikkfografering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...