wethjw Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Er det nokon som veit om det går an å fjerne kamera-lyden på SE K500i? Eit program som kan gjere det eller liknande? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det enkleste er nok å velge lydløs profil når du skal ta bilder. Lenke til kommentar
Henning L Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 kamera på de nye SE telefonen lager alltid lyd når de brukes, sikkert for å hindre snikfotografering ol. Irritere meg også, høres ut som om noen pisker noe når man tar bilder. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 kamera på de nye SE telefonen lager alltid lyd når de brukes, sikkert for å hindre snikfotografering ol. Irritere meg også, høres ut som om noen pisker noe når man tar bilder. de lager ikke lyd når telefonen står i lydløst modus Lenke til kommentar
Henning L Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 kamera på de nye SE telefonen lager alltid lyd når de brukes, sikkert for å hindre snikfotografering ol. Irritere meg også, høres ut som om noen pisker noe når man tar bilder. de lager ikke lyd når telefonen står i lydløst modus Min K500i gjør det. Eneste jeg kan gjøre for å hindre den i å lage lyd, er å koble fra høytaleren. Lenke til kommentar
janvei Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 kamera på de nye SE telefonen lager alltid lyd når de brukes, sikkert for å hindre snikfotografering ol. Irritere meg også, høres ut som om noen pisker noe når man tar bilder. de lager ikke lyd når telefonen står i lydløst modus De første softwearene på SE k500i skrur av lyden på kameraet når telefonen er på lydløs. mens med de nye softwearene blir det lyd i kameraet uansett Lenke til kommentar
warpig Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 kamera på de nye SE telefonen lager alltid lyd når de brukes, sikkert for å hindre snikfotografering ol. Irritere meg også, høres ut som om noen pisker noe når man tar bilder. de lager ikke lyd når telefonen står i lydløst modus De første softwearene på SE k500i skrur av lyden på kameraet når telefonen er på lydløs. mens med de nye softwearene blir det lyd i kameraet uansett hmm, da er jeg ihvertfall glad jeg har gamle softwearen...... jaja, det er vell for å hindre snikkfografering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå