Pluggen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Entusiasme JoachimR Har selv Kadett til 3000 med anlegg til 20 000, så reinspikka entusiasme Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Heller en Audi A3 med normalt anlegg med syv høytalere og CD-skifter. Holder da leeeenge. Endret 8. august 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Det er jo litt lettere å ende opp med et anlegg som koster mer enn bilen hvis man har et eller annet gammelt fra 80-tallet. Er vel ingen grunn til at man skal ha dårlig lyd i bilen selv om den er billig... Er nok mange biler som koster under 15 000 som har bedre lyd enn det Bose greiene (?) du har i A3'n din. Det handler om interesse. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 I mitt miljø er det ikke mye creds for å komme kjørende i et vrak fra åtti-tallet, uansett musikkanlegg. Musikkanlegg er phett, men tror nok de aller fleste prioriterer bilen først... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Javel. Jeg har ingen rånebil selv så jeg driter i at det ikke gir noe "creds" i ditt miljø. Diskusjonen handler om anlegg, ikke at du ser ned på folk som liker god lyd og at du har en Audi med standardhøyttalere. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Dersom du liker god lyd, Joachim, så er det på tide å våkne opp... Som walter_melon her sier, kan ikke BOSE måle seg med anlegg fra andre produsenter, slike produsenter som du mener leverer til 80-tallsbilene. En annen ting, man bygger ikke alltid anlegg for creds. Kan ikke skryte av mitt, men det er i alle fall mye bedre enn standard BOSE. Likevel har jeg bygget det kun på grunn av en eneste ting, nemlig for å spille for meg selv, med god lyd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kjøper du anlegg av litt jalla kvalitet med masse watt er du meir opptatt av dunk enn å ha god lyd. Kunne endelig hatt lydisolert bil for min del, musikken er der for at eg skal høyre, ikkje dei utanfor bilen. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kjøper du anlegg av litt jalla kvalitet med masse watt er du meir opptatt av dunk enn å ha god lyd. Kunne endelig hatt lydisolert bil for min del, musikken er der for at eg skal høyre, ikkje dei utanfor bilen. Amen. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Kjøper du anlegg av litt jalla kvalitet med masse watt er du meir opptatt av dunk enn å ha god lyd. Kunne endelig hatt lydisolert bil for min del, musikken er der for at eg skal høyre, ikkje dei utanfor bilen. Amen. Vel... Jeg har anlegg for at det skal være god lyd. Bryr meg ikke så mye om lyden utenfor bilen. Anyway, med det anlegget jeg har satt i nå høres lyden grei it på utsiden og... Noen er nok mest opptatt av watt og bryr seg ikke så mye om merkene. Andre går kun for det beste og kjente merker av kvalitet... Noen vil ha grie merker og god lyd... kanskje sånne som meg... Noen som har noen nye synspunkter om foreldre..!! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Entusiasme JoachimR Har selv Kadett til 3000 med anlegg til 20 000, så reinspikka entusiasme Det er jo morro å kunne skryte litt av anlegget selv om bilen ikke er så god!! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Bilen er helmaks den, må bare gjøre litt med den, for den er syk Men lyd er viktig spør du meg... (har forresten økt verdien på bilen mellom 10 og 12 000 etter å ha putta 1000 kroner i den ) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 jasså, hva gjorde du da? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Lakka den, (var mattslipt med masse sparkelflekker) Tatt av lister, montert Vectra A fanger bak, skal montere rå front og skjørter snart (ikke regna med i prisøkninga) Kjøpt tepper "veggene i kofferten (bagasjerommet) da du bare så karroseriet før, Vectra A gummimatter, lakkert interiør, setetrekk gjort om litt på midtkonsoll+++ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Har faktisk ikke hørt noe negativt fra foreldra etter jeg kjøpte ny bil, heller det motsatte. Dog, tror de er glade for at jeg bytta ut den gamle rustholken.. Her om dagen kom mor og sa etter at hun hadde vært ute med bosset ellerno; «Det gjorde seg med den frontleppa du har satt på» Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Her om dagen kom mor og sa etter at hun hadde vært ute med bosset ellerno; «Det gjorde seg med den frontleppa du har satt på» Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Lyd er fint det, men når man har sånne gamle biler... HVa er vitsen med et anlegg til dobbelte av hva selve bilen er verdt? prioriteringer. ikke alle er opptatt av å kjøre rundt i en dyr, fin bil. bil er bare et fremkomstmiddel for å komme seg fra a til b. men så er de kanskje glad i lyd og velger derfor putte penga der istedetfor i resten av bilen.. samt at anlegg kan du bygge på litt etter litt mens bil kjøper man i en stor sum. pluss at det er dyrt og ha nye fine biler.. og ikke alle har penger til en a3. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Har faktisk ikke hørt noe negativt fra foreldra etter jeg kjøpte ny bil, heller det motsatte. Dog, tror de er glade for at jeg bytta ut den gamle rustholken.. Her om dagen kom mor og sa etter at hun hadde vært ute med bosset ellerno; «Det gjorde seg med den frontleppa du har satt på» Ja, det er vel sånne foreldre man skal ha. Skader da ikke å være litt posetiv...! SOm sagt så har mye av den gamle generasjonen gått "dukken" Idag har nesten alle ungdommer bil når de får lappen. Tjener mer penger og anlegg i bilen er jo inne! Hvem kjører rundt i en bil med dårlig høytalere...!! Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvem kjører rundt i en bil med dårlig høytalere...!! JoachimR. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Mulig. pwnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå