FenrisC0de Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 vel, i morgen kveld om ca 22 timer og 30 min kommer kjæresten hjem fra Nicaragua ferie sammen med familien, og jeg er selvfølgelig i innkjørslen og venter, spesielt siden de skal kjøre meg til flytoget i morgen (ja jeg drar til utlandet da jeg ).. men noen forslag til hvordan jeg kan overraske dem med mitt nærvær i innkjørslen? Lenke til kommentar
akarno Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Fake at du har havnet i rullestol :!: - Eller ikke... Hmm.. var ikke lett.. *tenke tenke* Editer denne hvist jeg kommer på noe.. Kommer ikke på atm Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 hehe, rullestol er nok helt det jeg hadde tenkt meg Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kjøpe en esktremt stor bukett? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Siden du er 16år så må vi vel tenke litt utradisjonelle måter! Håper for din skyld at hu har kjøpt bygave til deg jeg da:) Hvis hun ikke er alt for utslitt etter turen, spørr henne om hun vil bli med deg ut å gå en tur. Gjerne på natta, har selv gjort dette, og det blir veldig mye snakking på turene, og det er veldig greit for den som har mye på hjerteå få det ut, selv om det nødvendigvis ikke er interesant for motparten. Ta hu med på ett stille sted hvor dere har utsikt hvor dere kan snakke. Fungerer for meg! Våre turer har da gått til litt forskjellige omgivelser. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kunne jo ha startet litt tidligere da, med å tenke ut + skrive denne posten. Sry. ingen forslag jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Lag en herlig middag til hun. Entrecote, cantareller, pestomarinerte poteter og Stearinlys bør gjøre susen! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Om du står der i latex-truse ville hun nok blitt overrasket.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 En enorm bukett med fine blomster? Så tar du henne med til der du bor elns. hvor en kompis av deg har satt istand et flott måltid hvor han er "kelner" for kvelden eller no..Etter måltidet kan du ta henne med på en måneskinnstur. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvis du virkelig vil overraske vil nok goatse eller fake henging gjøre seg. Hvis du vil overraske positivt kan noe så enkelt som blomster være nok. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvis du virkelig vil overraske vil nok goatse eller fake henging gjøre seg. Huff da, godt vi er serriøse :-D Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 takk for forslag, har tenkt på en del, men siden hun kommer hjem fra en LLANG reise, tror jeg ikke jeg kan begynne å ta henne med ut osv.. Men en blomst eller noe hadde vært noe! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 takk for forslag, har tenkt på en del, men siden hun kommer hjem fra en LLANG reise, tror jeg ikke jeg kan begynne å ta henne med ut osv.. Men en blomst eller noe hadde vært noe! Tanken som teller vet du Ps. for lang signatur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå