bokhylle Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hei! Skal kjøpe meg ny PC ganske snart. Men jeg har kjøpt nytt kabinett til den stasjonære PCèn(den jeg har nå). Så tenkte jeg at jeg kunne kjøpe bare nye deler å sette det inn i det, men så kom jeg på at jeg kanskje skal kjøpe shuttle. Fint å frakte til og fra LAN. Burde jeg selge det nye kabinettet jeg har kjøpt å kjøpe shuttle? Den skal komme på Maks 4500,- (Er det godt nok forklart? Ikke helt sikker på om den er postet riktig) Takker for svar Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kanskje denne bør postes i"Hjelp, jeg skal ha ny PC" Er ikke sikker jeg da. Spørsmålet er vel heller hva dine behov er. Kan jo bli litt trangt i en shuttle, samt at 4500 er veldig lite når du tenker å gå til innkjøp av en ny shuttle, men det kommer an på hvor bra din pc skal være. Hva slags kabinett har du? Når du sier at shuttle er lettere å frakte med seg på LAN, er da ett kabinett for tungt, eller ønske du å slippe bilen? Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Tenkte å kjøpe en AMD sempron og et GeForce 6600GT og HD og mer. Har et bZerk kabinett nå, er ganske tungt å frakte til og fra LAN Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Tenkte å kjøpe en AMD sempron og et GeForce 6600GT og HD og mer.Har et bZerk kabinett nå, er ganske tungt å frakte til og fra LAN Tror nok du bør droppe shuttle med tanke på budsjettet ditt, du m jo også ha ram! Men du får avgjøre selv, betyr vekt, eller specs mest. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Ja, det blir vel litt dyrt med tanke på alt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå