Fl@meboy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Ja, da tenkte jeg å modde gamle kabinettet mitt..kanskje det kunne blitt kulere enn det det er nå. Dette Q-tec kabinettet er det: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300212&cks=PRL Hva mener dere jeg skulle gjøre med det? Jeg tenkte å lakke det orange:D Endret 15. september 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
LasseH Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Det du burde gjøre er å spraye det hele med orange metallic, og sette inn et vindu på siden, med 2 vifter, siden det er så stort. Det du også bør gjøre er å sette inn masse lys, men det må ikke være mer enn 3 farger, for da blir det juletre. Jeg foretrekker bare 2 farger... Som, hvis du skal ha orange farge, kan du ha gul, eller en annen farge som står til den orange. Det er bare et par tips! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Monter neonstrip rundt brønnene hvor cd-rom og flopy står, og da lager du ett rektangel av neonstripen som går rundt hele fronten av kabinettet hvir du skjønner. Kan evt vise ett bilde. Neonstrip Det er veldig tøfft altså. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Jeg har det samme kabinettet! slik ser finishen på den nylakkerte sidedøren ut: Ja, i bakgrunnen kan dere faktisk skimte en hånd som hviler på ei optisk mus. Edit: Hånden i forgrunnen er ikke reflektert, skjermbildet er det. Endret 24. juli 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Jeg kommer til å kjøpe inn ting så fort som mulig...men akkurat nå er jeg på lan;) Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Hei, nå skal jeg begynne å modde...har allerede begynt å pusse:D tar bilder etter hvert da.. Kan dere oppgi ting jeg trenger til modding? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Jeg legger til noen bilder av pussingen Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Er det ingen som er intressert i å følge med? Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det er sikkert mange som vil følge med. Det vil ivertfall jeg. Men det skjer jo ikke så mye Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Jeg bor jo på to plasser så nå er jeg hos faren min;) jeg er hos mamma i morgen og resten av helgen...i dag skal jeg kjøpe inn ting som sandpapir Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Da har jeg begynt å spraye strømforsyning....er det mulig å ikke bruke gruninng? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Bedre kvalitet på bildene hadde ikke vært dumt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå