TrashMaster Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Hei! Lastet ned Red Hat pakka fra Redhat.com. Brente ut, bootet og installerte på den ene disken min. Install ble ferdig og maskinen restartet. Kommer nå rett inn i windows (som ligger på egen disk), men hvordan booter jeg inn på linux red hat? Prøvde å starte fra install disken, men da kommer jeg bare til install programmet igjen! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Red Hat-pakka? Siste gratisversjon av Red Hat er versjon 9.0 som er utdatert. Red Hat sin gratisversjon heiter no Fedora. http://fedora.redhat.com Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. juli 2005 Er den jeg har fant jeg ut nå Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 da tar du å setter bios til å boote fra den andre disken din, tror Red-hat vil starte for deg da. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 Hmm, skal ikkje Fedora legge inn GRUB på MBR på den første disken då? Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 24. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2005 objorkum Skrevet 24/07/2005 : 11:58 Hmm, skal ikkje Fedora legge inn GRUB på MBR på den første disken då? ja på den disken som du har spesifisert at grub eller lilo skal ligge på. jeg tror at det har blitt innstallert på "feil" disk for TrashMaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå