Cell_v14 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hei! jeg skal fikse en ny mobil til 3000 lappen..men siden jeg er lite inne på sånt så trenger jeg hjelp av dere Setter ikke å store krav men en stor skjerm!, god brukervenlighet, ikke sånn klapp-igjen mobil! Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 SonyEricsson K750i koster i overkant av 3000 kr og er et veldig bra valg for de fleste. Den har fin og klar skjerm, minnekort, mp3-spiller, beste mobilkameraet på markedet og mye mer. Anbefales for de aller fleste. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 SonyEricsson K750i koster i overkant av 3000 kr og er et veldig bra valg for de fleste. Den har fin og klar skjerm, minnekort, mp3-spiller, beste mobilkameraet på markedet og mye mer. Anbefales for de aller fleste. Enig her! Vis du skal ha en telefon som har ALT, så gå for Sony Ericsson k750i! Du finner INGEN andre mobiltelefonen som kan måle seg denne, verken pris eller funksjoner Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 SonyEricsson K750i koster i overkant av 3000 kr og er et veldig bra valg for de fleste. Den har fin og klar skjerm, minnekort, mp3-spiller, beste mobilkameraet på markedet og mye mer. Anbefales for de aller fleste. Enig her! Vis du skal ha en telefon som har ALT, så gå for Sony Ericsson k750i! Du finner INGEN andre mobiltelefonen som kan måle seg denne, verken pris eller funksjoner Nå tar du vel litt hardt i. Det finnes telefoner som er på høyde med K750i på funksjoner, og på pris finnes det også andre telefoner som gir like mye for pengene. Men som jeg nevnte: K750i er en bra mobil som er et veldig godt valg for de aller fleste som vil ha en mobil godt over gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå