cagloe Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hei Er det noen som vet når/om veikartene til de ulike skjermkortprodusentene sier at de skal komme med kort som støtter Windows Graphics Foundation 2.0? Jeg planlegger innkjøp av ny PC om ikke så altfor lenge, men er interessert i at den er mest mulig klar for Windows Vista (aka Longhorn) og jeg ser at WGF 2.0 vil inngå i denne og at det krever egen støtte i skjermkortene. Vil det si at det ikke har så veldig mye for seg å kjøpe et high-end kort nå (ettersom de ikke støtter WGF 2.0), men heller et mer mid-range som duger til spill og så oppgradere det til noe WGF 2.0-klart etterhvert? Cwn Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) Da må du belage deg på å vente en liten stund. WGF2.0 kommer ikke før Vista blir lansert, og jeg tviler på at det da kommer kort som fullt ut støtter WGF2.0 spes. før Vista blir lansert, kanskje ca. 6mnd'er før. Kjøp deg XBoX 360, da får du WGF2.0 sånn ca. i hardware. Endret 23. juli 2005 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå