Goscinny Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Forslag: Püzen Güntah skipper'n bikkja Tiger'n BTW: Gutt eller jente? Oppkall den efter Hardware.no. Tenk å gøy det hadde vært og gå rundt å lete efter Hardware! EDIT: Ups, den har fått navn allerede! Endret 24. juli 2005 av Goscinny Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Du følger bra lite med ja! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Stakkars. Han er jo en Thomas Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Katten fikk navnet sitt på side 4 (Floppy) så la nå denne tråden dø ut i stillhet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Dø tråd Ha, hja! Genialt! [Ondt mode] *holde tråden i live* [/Ondt mode] Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 [Ondt mode] *holde tråden i live* [/Ondt mode] [Enda ondere modus]Rapporterte tråden så den kan stenges.[/Enda ondere modus] Til trådstarter: Gratulerer med ny og søt katt, den var ordentlig nydelig. Den er definitivt en Floppy. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Mushi: Om du vil ha en ukes ban kunne du ha kalt katten for Santoz Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Etter en lang og intens diskusjon har vi (meg+dame) kommet fram til en vinner! Og vinneren ble: v0id sitt forslag! Gratulerer! Det sto mellom Hans forslag og navnet felin, men siden katta er like lat og treig som en Floppy, fikk vi en vinner! :!: Katten Floppy! det var nesten mitt forslag Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Kjøttdeig passa bedre Du skal passe deg litt nå, Bundy. Din historie på forumet tilsier at du er alt annet enn en katte-elsker, og å komme med den slags utsagn i en tråd for katteelskere er absolutt ikke noe vi ser blidt på. Jeg er drittlei dine katte/dyrefiendtlige utsagn. Neste gang får du en kortere eller lengre utestengelse. Uansett stenges denne tråden da katten har fått sitt navn, og vinneren er utpekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg