LasseH Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg har lagd nytt kabinett på SketchUp, og vil vite hva dere synes. Dette er bare førsteutkastet, så det er fint om jeg får ris og ros! kabinett.skp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 klarer ikke kjøre den filen med quicktime i allefall, hva skal man bruke? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 klarer ikke kjøre den filen med quicktime i allefall, hva skal man bruke? SketchUp Til trådstater: Hadde vært en god idé å ha det som en bildefil, sånn at de som ikke har sketchup må laste ned. Lenke til kommentar
LasseH Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Du må bruke SketchUp... Bildene jeg tar er for store for at jeg kan legge de ut her. Du må laste ned SketchUp på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hva med de som ikke har windows? Dessuten er det vel begrenset hvor mange som gidder å laste ned SketchUp kun for å se på kabinettet ditt. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kan du ikke bruke paint for å gjøre bildene mindre? Å laste ned 32MB med modem er liksom ikke det jeg vil bruke natta på! Kommer med svar når bildet er lagt ut Lenke til kommentar
LasseH Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg bryr meg ikke om dere ikke gidder å se på kabinettet mitt på SketchUp eller ikke da...! De som vil, kan De som ikke vil, slipper! Verre er det ikke! Men det er også veldig morsomt å bruke SketchUp, for bare morroskyld, hvis du ikke skal lage noe eksakt. Så det kan faktisk bli brukt som et spill, når du kjeder deg! Lenke til kommentar
LasseH Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Ingen bilder går... Sorry, men de som vil kan laste ned SketchUp og se, andre trenger ikke.... Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Det så velgin bra ut..! Men hva skal du gjøre med fronten? Sette vifte eller hva? Skal følge med på denne! Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 siden så bra ut men fronten var bare gyselig Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) dæven det var drit rått men kanskje du burde posta under kategorien: case mods" hehe Endret 24. juli 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ser bra ut det ja, skal du bygge det eller? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Håper dette blir en worklogg! Synes det så bra ut jeg Endret 24. juli 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå