oleandre Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg har et asus x800 xt kort som jeg kjøpte for en stund tilbake. Pcen jeg bruker det i er en xp 2600 med 1 gig ram og en sata 80 gig. Lurte litt på å kjøpe meg en amd 64 3700 "san diego" med 1 mb cache. Men det store spørsmålet er om jeg trenger å bytte skjermkort eller om jeg kan beholde det å glemme pci-e=? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) ville ikke kjøpt ny prosessor, 2600 er ikke så ille...å oppgradere prosessor bare for å skape de problemene er teit akkurat nå siden xp 2600 ikke ligger så langt bak... Endret 23. juli 2005 av Slettet-uHVgFQ Lenke til kommentar
oleandre Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Hadde tenkt til å kjøpe nytt hk og bare glemte å ta det med. Så pcen blir jo så si ny. Bare lurte på om det holdt med det kortet eller om det lønner seg å kjøpe nytt skjermkort med pci-e istedet for det jeg har. For da må jeg jo kjøpe et hk med agp istedet for pci-e. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Vent til de nye hovedkortene med ULi M1695 brikkesett kommer på markedet. Å bytte X800XT kortet ditt i et pci-e taper du bare masse penger på. Lenke til kommentar
oleandre Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 De nye hovedkortene var jo helt geniale. Takk for tipset. Men når er de vente i norge? Så en på den linken du gav ikke ble svart på det. Noen som vet noe mer om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå