xtcy Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Noen som kan fortelle meg litt om hvit valgallianse og hva de står for? har hørt de er ekstremt mot innvandring og lignende... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Du finner neppe stort av aktivitet fra den kanten for tiden, men om du leter etter brunslammet i befolkningen kan Demokratene være verdt et besøk, uten at jeg vil anbefale deg å ta den ruten. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 (endret) En lett blanding av gammelnazister og aldrende nynazister, ispedd litt billig vulgærrasisme. Den aldrende lederen Kjuus ble dømt for rasisme etter at han krevde at mørkhudete adoptivbarn måtte steriliseres og at utenlandske kvinner som ble gravide måtte tvangsabortere, for å sikre rasens renhet. De var gjennom et par splittelser og sammenslutninger med en håndfull andre nazi-organisasjoner her i landet, uten at de ble noe flere av det. Det er en meget liten gjeng med tullinger som veksler mellom å bedrive fraksjonskriger og politisk innavl. Heldigvis er vel de fleste av disse "partiene" ikke større enn at de lett kunne holde årsmøte i en lugar på danskebåten. Problemet deres er at de er en døende rase (no pun intended), iferd med å forgå av alderdomssvakhet. Og takk for det! La dem sove. Jeg håper ikke denne tråden lokker skaprasistene fram i lyset, om det mot all formodning skulle finnes noen sympatisører av skiten her på forumet. Geir Endret 23. juli 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Fint at vi nå tar en tråd om høyreekstreme partier/bevegelser i Norge. For øvrig vil jeg anbefale Monitor for de som vil følge med på aktiviteten rundt høyreekstreme bevegelser i landet. Hvit Valgallianse er vel nedlagt, i hvert fall er det utrolig lite liv i den. Det har vært flere slike parti-proskjekter av denne Kjuus blandt annet Stopp Inmnvandringen. Restene etter Hvit Valgallianse er visst Nasjonalalliansen, som visstnok kryr av nazister. (Websiden deres sier vel mye om aktiviteten i partiet for tiden). Federlandspartiet er også et høyreekstremt parti som det muligens er noe liv i. Men det er som sagt minimal aktivitet i disse småpartiene, men det er nok fordi Demokratene har blitt en magnet for høyreekstreme i landet. Vidar Kleppe prøver å snakke seg bort, men det er liten tvil om at partiet hans huser mange personer som ikke er så ulike de som tilber norrønn mytologi og driver våpenopplæring til skogs Jeg er veldig redd Demokratene vil vokse seg store, spessielt i disse terror-tider De er optimistisk og håper på å få inn et par mandater på tinget etter valget. Dette må ikke skje!! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 En begynnende diskusjon om liberalister vs. høyreeksteme er splittet ut som egen tråd: Link. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå