Gå til innhold

Krapyl.no = Seriøs bedrift?

Anbefalte innlegg

Har sendt 3-4 mailer til krapyl.no, men har aldri fått svar. Har også prøvd å ringe dem, men etter å ha ventet i 5-10min så gadd jeg ikke mer. Etter mye fram og tilbake så bestemte jeg meg for å bestille noen klær selv om inntrykket av dem ikke er noe å skryte av. Har ikke fått klærne ennå, men så har det seg sånn at jeg bestilte de for 2 dager siden :D

Er det noen her inne som har kjøpt klær fra krapyl.no? Erfaringer?

Edit:

Fikk klærne og de var helt ok, men hvis du skal bestille fra dem så ikke forvent at de svarer på mail/tar telefonen når du ringer. Leveringstiden var skrekkelig lang, tror jeg ventet rundt 25-30 dager på at de skulle sende den med posten. Siden jeg fikk klærne så anbefales dem under tvil. Kundeservicen er HELT PÅ TRYNET!

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De reklamerer jo på ganske mange websider, så det bør nok være seriøse. Men det skulle ikke forundre meg at det bare sto to-tre karer bak hele sjappa som tjener rått på import. :ermm:

2 dager siden du bestilte, tviler iallefall på at du er noe kjappere enn komplett til å sende, har dårlig erfaring med slike nettbutikker, venter litt for lenge med å sende varer etter mitt mening.

Lenke til kommentar

fra hjemme siden dems:

(Spørsmål): Hvor raskt får jeg varer?

(Svar): Beregn 5-10 virkedagers leveringstid fra du legger inn bestillingen. Dersom du har valgt forskudd som betalingsmåte blir ordren effekturert når vi mottar din betaling. Er en vare ikke på lager kommer den normalt tilbake innen 7 dager. Vi tar forbehold om varer midlertidig utsolgt fra produsent.

(Spørsmål): Jeg finner ikke varen i størrelsen jeg ønsker, hva gjør jeg?

(Svar): Varer er kun tilgjengelig i størrelsene som vises, størrelsene fastsettes av produsent.

(Spørsmål): Kan jeg bytte dersom størrelsen ikke passer?

(Svar): Ja, men undersøk først at varen finnes i andre størrelser. Porto (fra kr 35,-) tilkommer pr. utsending.

(Spørsmål): Hvorfor er varen borte fra nettbutikken?

(Svar): Dersom varen ikke lengere er synlig betyr dette at den dessverre har gått ut.

(Spørsmål): Leverer dere til Sverige, Danmark eller Svalbard?

(Svar): Ja. Følg veiledningen i handlekurv prosessen.

Lenke til kommentar

Bestilte noen t-shirts fra dem på oppkrav, det gikk 3 uker så ringte jeg dem for å etterlyse varene jeg hadde bestilt, da fikk jeg beskjed om at varene var "back order" som betyr at de ikke har varen du har bestilt på lager, men at de samler opp flere bestillinger før de bestiller varene fra Danmark, så enkelt var det, men en smule irriterende selvsagt. Fikk t-shirtsene till slutt...

Lenke til kommentar

Kjøpte t-shirts og noen stickers derfra i vinter. Tok 2 dager med oppkrav. Manglet 1 sticker, sendte dem mail men fikk aldri svar.

Hadde telefonkontakt før kjøpet, og da ble det bevsvart veldig raskt, men mail har de tydligvis ingen kontroll på.

Lenke til kommentar
Bestilte noen t-shirts fra dem på oppkrav, det gikk 3 uker så ringte jeg dem for å etterlyse varene jeg hadde bestilt, da fikk jeg beskjed om at varene var "back order" som betyr at de ikke har varen du har bestilt på lager, men at de samler opp flere bestillinger før de bestiller varene fra Danmark, så enkelt var det, men en smule irriterende selvsagt. Fikk t-shirtsene till slutt...

Pokker heller. Jeg bestilte 8 varer derifra og 7 av dem var back order. Trodde ikke at det skulle ta så lang tid. Hvor lenge måtte du vente før klærne var hjemme hos deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...