VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 men som sagt tidligere, hvis eg søker på test så kommer file2.php opp, men ikke hvis eg søker på testtt, det burde nesten koppe opp då, siden det e ret søke script, og då skal det vel vær etillagd litt feil margin i skriving. skjønner dere hva eg mener? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 så du får opp resultatet, men hva sliter du med? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) fikk det til no, men kan eg få låv til å fjerne linken??? pliz og en ting til, hvordan kan eg ha søke tingen i menyen og resultatlisten i search.php siden??? Endret 25. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
???????? Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Dude... det er vel det minste du kan gjøre å ha linken der - han har jo lagd scriptet til deg! Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) I menyen din der du skal ha den skriver du dette: <form action="search.php"method="post"> Søk: <input type="text" name="search" /><br /> <input type="submit" value="Søk" name="submit" /><br /> Søkefunkskjonen er laget av <a href="http://zico.frac.dk">Zico</a> </form> Selveste scriptet (Alt utennom det som jeg har skrevet over i dette innlegget), legger du i search.php. Og hvis du så vil gjerne ha bort det scriptet kan du betale litt og få det fjerna. Bare send en mail eller legg meg til MSN hvis du skal. Vi kan kalle denne versisjonen for 0.7. Lager 1.0 etterpå idag. Litt mer sikkerhet og støtte for xhtml OG html. og at man kan bestemme fleere filformat. Endret 25. juli 2005 av Zic0 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) trenger ikke å fjerne det, men bare forandrer font farge, det har du ikke sagt noe om tidligere, og det er for seint å komme med det etterpå (font farge = bakgrunnsfarge ) men hvordan kan eg unnlate at scriptet søker gjennom header.php og footer.php, siden der ligger jo masse ord. Endret 25. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Gratulerer. Du har sørga for at du hverken får support eller andre verisjoner av meg. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 vegis: Det kaller jeg toppen av frekkhet! At det går an sier jeg bare! Ikke rart folk ikke gidder å hjelpe andre, når de ikke får credits for å ha laget det engang! Lenke til kommentar
???????? Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) vegis, det kan du desverre ikke gjøre... det er det samme som å ta den bort. Opphavsrett på nettet er noe du virkelig ikke vil spøke med! I hvilken grad scriptet er stor nok eller kompleks nok til at er kopibeskyttet er en annen sak, men det er vel ikke verdt å finne det ut bare for en sånn liten ting. Videre sørger du på den måten for at mange her på forumet ikke ønsker å hjelpe deg neste gang du har problemer med siden din! Endret 25. juli 2005 av ???????? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 Zic0 skrev: Gratulerer. Du har sørga for at du hverken får support eller andre verisjoner av meg. det e jo låv å tulle litt då ser det ut som om eg har fjernet linken? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 men hvordan kan eg unnlate at scriptet søker gjennom header.php og footer.php, siden der ligger jo masse ord. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Du har ikke vurdert å bruke Edit-knappen? Og hvis du hadde fulgt med, vil den ikke søke igjennom .php-filer når han er ferdig med det fullstendige scriptet. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) hvorfor ikke php filer? det er de eneste filene eg har på siden min då. men hvordan unnlate å søke på spesifiserte filer? har har jo skrevet denne koden då $filefiltertwo = array('hader.php', 'footer.php'); /* Hvis det er noen filre du ikke vil ha med. Et eksmpel på hvordan den der skal se ut: Eksempel (ikke ha med index.php og noe.txt): array('index.php', 'noe.txt'); Mapper utelukkes automatisk. */ men den fungerer liksom ikke. Endret 25. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) header.php og hader.php er to forskjellige ting. EDIT: Ikke hør på Mixel. Den søker gjennom php filer som faen.Det jeg mente med sikkerhet var at den ikke skulle søke gjennom PHP koden. Endret 25. juli 2005 av Zic0 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 vooops.. men ser dette bra nokk ut for deg? www.gamer.frac.dk/sok.php Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Så greit ut det. OG ikke hør på Mixel. Den søker gjennom php filer som faen.Det jeg mente med sikkerhet var at den ikke skulle søke gjennom PHP koden. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) men er det mulig å gjøre slik at på resultatlisten at navn på siden kommer opp, ikke filnavn? eks: "bf2_nmasd132.php" skal bli til "battlefield 2" er det mulig? men BTW: er det mulig å andre søk knappen til et bilde? knappen passer liksom ikke inn på siden #if du skjønner ka eg mener# Endret 25. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 For det første. kan sikkert fikse det på verisjon 1.0 og til spm 2: <input type="image" name="submit" scr="path/til/bilde.jpg" /> Dette er forresten et HTML spørsmål, du spurte der. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) Vegis; ja det går fint å endre søkeknappen til et bilde. Men en anna ting. Du har masse input opplegg på siden din. som f.eks. søk, tips en venn, avstemning o.s.v. hvorfor ikke legge til style? da blir dem mye finere. f.eks.: (du må ta de fargene du vil ha da ) <input style="BORDER-RIGHT: #655C45 1px solid; BORDER-TOP: #655C45 1px solid; BORDER-LEFT: #655C45 1px solid; BORDER-BOTTOM: #655C45 1px solid; BACKGROUND-COLOR: #CCC5B3"> Edit: sånn blir vel kanskje lettere: <input style="BORDER: #655C45 1px solid; BACKGROUND-COLOR: #CCC5B3"> Men bruk den andre hvis du f.eks. vil ha en annen farge på streken på toppen og høyre side enn på bunnen og venstre side Endret 25. juli 2005 av YaNkEs Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) dette blei en stor feil, slett denne posten. Endret 26. juli 2005 av vegis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå