Gå til innhold

TES: Elder Scrolls IV Oblivion kommer i Oktober!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper de har fjernet noen av feilene som er i III.

Feil i spillet er helt forskjellig fra spill til spill. Disse spillene er bygget på så forskjellige spillmotorer at hvis det er de samme bugsene (Crash To Desktop og lignende) så har de ingenting med hverandre å gjøre.

Lenke til kommentar

Verken Morrowind eller Oblivion har forskjellige motorer fra hverandre. De er bygd på akkurat samme moror. Gamebryo. Men de har pakket på så masse masse mer som SpeedTree og Havok og greier, så det blir nok ikke sammenlignbart engang! :love:

Gleder meg!

Btw: I natt drømte jeg faktisk at jeg spilte Oblivion på en slags liten håndholdt maskin. Jeg tror det var en pda! :dontgetit: Husker jeg syntes skjermen var så liten! :!:

Men de har ihvertfall lagt ut noen flere bilder nå da, så vi har bittelitt å bryne oss på.

Svarte! De legger ut bittelitt info nå og da! De temmer oss, det er det de gjør!

Men de er verre folka bak Gothic 3 da. Det er nesten ingen info om det i forhold til Oblivion.

Lenke til kommentar

Men Morrowind sliter så jævlig med memory leaks. Derfor er det så tungt å kjøre. Jeg har hatt store problemer med Morrowind, men Half Life 2 gikk glatt uten problemer. Noen problemer da selvfølgelig som vanlig hakking osv, men stort sett mye bedre enn Morrowind.

Dette er forøvrig noe de har fikset i Oblivion og det skal vistnok være mye lettere å kjøre fordi koden deres er skrevet på en bedre måte.

Lenke til kommentar
Men Morrowind sliter så jævlig med memory leaks. Derfor er det så tungt å kjøre. Jeg har hatt store problemer med Morrowind, men Half Life 2 gikk glatt uten problemer. Noen problemer da selvfølgelig som vanlig hakking osv, men stort sett mye bedre enn Morrowind.

Dette er forøvrig noe de har fikset i Oblivion og det skal vistnok være mye lettere å kjøre fordi koden deres er skrevet på en bedre måte.

Morrowind krever alt for mye i forhold til grafikken og slikt. Ikke engang med min nåværende PC (se profil) klarer jeg å dra Morrowind helt 100 % fint med alt på fullt.

Lenke til kommentar

Morrowind krever veldig av cpu, sett ned slideren til AI til ca 50% og du vil få langt bedre fps enn det du har pr dags dato mips.

Edit : Sikkert overflødig å nevne dette da du garantert kjenner til dette Misp.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Hmm, interessant! Må nesten prøve dette!

AI Distance tror jeg det heter.

Quote fra et annet forum:

To help speed up Morrowind in town (and stop some of the annoying chatter of the townsfolk) set the AI Distance all the way to Near. That way, townsfolk will only talk at you when you get close to them, while you can still initiate a conversation from a distance.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...