Bonatini Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Hei kan noen annbefale megen god viftestyring? Må ivertfall kunne kobles minimum 4vifter på den. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Kan anbefale Sunbeam Rheobus - Rev.3 . Den tåler mye per kanal og har totalt 4 kanaler. Den gjør det den skal gjøre, altså stille hastigheten på viftene. For all del styr unna AeroCool GateWatch, det er den mest elendige viftestyring/temp monitor styringa jeg har vært borti, dessverre sitter denne å tar opp plass i pcen her, og jeg sleit Lenge med å få den til å holde delta 80x80mm vifta mi på 4k rpm uten at alarmen kicker inn og viftehastigheten stilles opp til 6k. Må inn i bios og vente på at vifta skal gå ned i rpm vær gang jeg booter ellers starter alarmen og helvette bryter løs. (ihvertfall mentalt) Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Cooler mate Commander 7 er til og anbefalle 7 vifte styringer 4 varmesensorer den har alarm som går på viss en av viftene stopper\dauer og det er klokke og masse dig på den Jeg kjøpte den på datakjeden på siden av kvadrat for 388 kr vert vert øre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå