DementedAlbino Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Lurer på hvilke format denne telefonen støtter når det gjelder ringetoner, samt om der er et greit program til å gjøre om feks mp3 til amr eller andre formater som kan brukes. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Du kan bruke mp3 som ringetone på denne telefonen, jeg tror midi går fint også. Synes å huske at det ikke er mulig å konvertere fra mp3 til amr, men det kan hende at jeg tar veldig feil der. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 Hvilken kvalitet bør jeg lagre mp3 filer i da? Regner med at det bare blir sløsing med plass om jeg velger vbr 160kbs. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 bruk amr filer da. de er nokså små. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2005 bruk amr filer da. de er nokså små. Men er jo det jeg spør om i min første post, hvilket program som er å anbefale for å gjøre om fra wav\mp3 til amr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå