peos Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Jeg har en Johnson 25 hk 97-modell. I følge instrusjonsboka finnes samme motor med 20, 25, 30 og 35 hk, så det bør være mulig å trimme den opp. Er det noen som har erfaring med trimming av denne motoren? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Optimsit! er du helt sikker på at motorene er heilt like? samme sylinder volum? i så fall trenger du bare forgasseren til feks 30hkeren og en litt større porpell.. men dette tviler jeg på... Lenke til kommentar
peos Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg har snakket med den lokale forhandleren. Motoren kan trimmes opp (i hvert fall til 30 HK) ved å bytte forgasser. En ny forgasser koster ca. 2500. Lenke til kommentar
peos Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Jepp, totusenfemhundrekroner sa forhandleren. Det kan evt. være mulig å få tak i en brukt forgasser, men det er ikke sikkert at den passer. Det finnes mange forskjellige varianter av motoren. Endret 8. august 2005 av peos Lenke til kommentar
dynamittharry Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 ta heller og kjøp en gammel 30 hk og ta forgasseren av den! du merker fort at du ikke har noe 25 hester da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå